ای مجاهد ای مظهر شرف... :: Mr. Keating

ای مجاهد ای مظهر شرف...

...یا حبیب من لا حبیب له...

این روزا با دیدن عکس آقا روح الله ذهنم شدیدا درگیر میشه...فکر می کنم به این که اگه این مرد نبود...اگه خودش رو برای مبارزه آماده نکرده بود...اگه انقلابی به وجود نیومده بود...الان من کجا ایستاده بودم؟ الان داشتم چیکار می کردم؟

خیلی فکر کردم و آخرین نتیجه ای که گرفتم این بود که الان احتمالا دست در دست یه دختر نامحرم توی هرجایی که نمی تونم تصورش رو بکنم سرگرم عیاشی بودم...یا شایدم یه سیگار خارجی گوشه ی لبم بود و قدم زنان با هر پُک غلیظی که به سیگار می زدم گذشته ی بی حاصلم رو مرور می کردم! یا شاید هم داشتم آماده می شدم که به محل قرارم با دوستان شبیه خودم برسم و برای صدمین بار چرندیاتم رو تحویلشون بدم و مزخرفاتشون رو بشنوم...ولی نیستم! 

نه...الان هیچ کدوم از اینا نیستم...

من الان یه جوون 22 ساله ام که توی جمهوری اسلامی زندگی می کنه...

و به جای تموم اون کارها دارم گوشه ی اتاقم می خونم و می نویسم و می خونم و می نویسم و به احیای تمدن اسلامی بر مبنای عدل علوی و تقویت جبهه ی حق در مقابل باطل فکر می کنم...و هر روز و هر ساعت و هر لحظه با خودم درگیرم و در حال جنگ تا بتونم به اژدهای نفسم پیروز بشم و لبخند رضایت امام و صاحبم حضرت ولی عصر(روحی له الفداء) رو به دست بیارم...ان شاءالله!

امروز دشمن طبق معادلاتش باید روی من سرمایه گذاری کنه...باید برای مهار من وقت بذاره و به زحمت بیفته...و من توی سنگر کوچیکی از هزاران سنگر جبهه ی حق علیه باطل در حال مبارزه ام...توی یه نبرد واقعی...در کنار شما!

 

چقدر چشم که دوخته شده به صحنه ی مبارزه ی من...و ما! از ایران بگیر تا یمن و سوریه و آفریقا و حتی تو خاک غرب!

و باز می رسم به این سوال که " اگر آن مرد نبود...؟ "

 

و چقدر یه انسان می تونه قوی بشه...و اثرگذار...مثل #آقا_روح_الله

 

پ.ن1: رفتی سبک عِنان و ندیدی که بعدِ تو...دیشب چه قصه داشت سرِ ما و سنگ ها...

 

پ.ن2: پیرو پست ناطورِ دشت نگاشته شد...در مقام مقایسه ای که ازش حرف زدم.

 

#بابای_ماست_خمینی

#شکر_همین_یک_نعمت_را_هم_نخواهیم_توانست_به_جا_آوردن

#ولله_الحمد

#من_جمهوری_اسلامی_را_دوست_دارم

یاعلی مدد

27 بهمن 1396

 

اثر فاخر مرحوم محمدعلی ابرآویز:

تو پیک خلوت روحانیان و سینه سوزانی 

مسلمان مسلح با سلاح شوق و ایمانی

تو شمشیر خدا بر قلب کفار گران جانی

غریو لا تَخَف سر ده به گلبانگ مسلمانی

الله اکبر...

 

۰۰:۱۸
هاژ محمود
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۱
سلام

شاید هم یکی می شدین مثل حضرت روح الله
از کجا معلوم؟!

پاسخ :

من از کجا عشق از کجا؟

الله یعلم...

:)
Va hid
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۲
سلام

درود بر شما جوان با هدف

دلتون شاد

پاسخ :

سلام 
درود بر خودتون جوان با هدف :)

چشمتون منور به نور چهره ی امام زمان (عج)
گمنام ...
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۲
افتخار میکنم که تو جمهوری اسلامی ایران به دنیا اومدم...
افتخار میکنم که امام خمینی(ره) امام منه...
میجنگیم برای حفظ این انقلاب با دشمنای خارجی و درونی...
به نکات خیلی خوبی اشاره کردید
یاعلی مدد

پاسخ :

سلام و خدا قوت

ما فقط شعار میدیم..عمل با شما
ان شاءالله ما هم عامل بشیم

عاقبتتون و عاقبتمون ختم به شهادت در رکاب حضرت ولی عصر...به حق شهدا
گمنام ...
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۹
سلام
همین نوشتن تو وبتون میدونید یک عملِ؟میدونید چند تا جوون میخونند مطالبتون رو؟پس فقط شعار نیست.. 
خودتونو دست کم نگیرید

ان شاء الله شهید جهاد اکبر....بعدشم جهاد اصغر...
آمین
یاعلی

پاسخ :

سلام
ان شاءالله
مهربانم !!!
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۳۵
خدا را هزار بار  شکر

پاسخ :

ولله الحمد...الحمدلله علی ما هدانا
الف سین
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۰:۴۱
آسِد روح الله می فرمان که:
ماییم و یکی خرقه تزویر و دگر هیچ
در دام ریا  بسته به زنجیر و دگر هیچ

عالِم که به اخلاص نیاراسته خود را
علمش به حجابی شده تفسیر و دگر هیچ

پاسخ :

دانش بدون بینش نقطه ی ضعف عالِم است.

ممنون از حضورتون
قـ د ح
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۱:۲۶
سلام
و درود بر شما

پاسخ :

و سلام علیکم بما صبرتم
علی ابن الرضا
۲۸ بهمن ۹۶ , ۰۸:۴۵
سلام...
نمیدونم در چه حال بودم اونوقت ولی میدونم انسانیت چندین قدم از جایی که هست عقبتر بود...نه برای ما بلکه حتی برای دشمنای ما هم باعث رشد و حرکت شد...

حالا روز قیامت جلوش روسیام یه حرف دیگس البته

پاسخ :

حالا روز قیامت جلوش روسیاهیم یه حرف دیگه است البته ...
آلاء ...
۲۸ بهمن ۹۶ , ۲۰:۲۹
روح امام و شهدا شاد اگر نبودن واقعا خدا داند چه بر سرمون میومد

پاسخ :

واقعا...الحمدلله
نـــای دل
۲۹ بهمن ۹۶ , ۰۹:۰۴
کاش بعضی ها قدر این انقلاب رو بدونن..

و دست از دروغ و دزدی بردارن..

پاسخ :

کاش خودمون قدرش رو بدونیم...چرا راه دور می ری برادر جان :)
فهیمه ...
۲۹ بهمن ۹۶ , ۱۲:۲۴
سلام
خدا رو شکر بخاطر بودن در زمانهء امام خمینی .
 بابای ما خمینی! به به! :)
 خیلی مطلبتون خوووب عالی و دلنشین بود. 
برای اون سرود زیبا هم متشکرم!

پاسخ :

سلام...بزرگوارید
دعام کنید لطفا
می‌نویسم از خودم
۲۹ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۸
یه بخشی از صحبتتون برام عجیبه!
یعنی شخصیت فعلی شما عکس العملی به نتیجه انقلابه؟

پاسخ :

راستش متوجه منظورتون نشدم...میشه زیر دیژلم توضیح بدین لطفا؟:)
Armin
۰۱ اسفند ۹۶ , ۰۴:۰۰
وای انقدر حال میداد. تصور کن با دوست دخترت می رفتی قدم میزدی بعدش میرفتی تو یه کافه مشروب میخوردی مست میومدی بیرون با هم تلو تلو می خوردیم. چقدر خوب میشد اگه انقلاب نمیشد و ما مثل اروپا پیشرفته بودیم

پاسخ :

اینم یه نظر بود!

می‌نویسم از خودم
۰۴ اسفند ۹۶ , ۰۰:۱۰
فرمودید که: "اگه انقلابی به وجود نیومده بود... من الان کجا ایستاده بودم؟ الان داشتم چیکار می کردم؟
خیلی فکر کردم و آخرین نتیجه ای که گرفتم که الان احتمالا دست در دست ..."
و بعد تلویحا نتیجه گرفتید که چون در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنید شخصیتی متفاوت از آنچه توصیف کردید، دارید!!!
این برام عجیبه

پاسخ :

راستش نمی دونم کجاش عجیبه اما قطعا هیچ کدوم از ما شخصیت و ویژگی های الانمون رو نداشتیم اگه توی ایرانی به جز جمهوری اسلامی ایران زندگی می کردیم...
می‌نویسم از خودم
۰۴ اسفند ۹۶ , ۰۰:۵۲
یعنی درمورد افرادی که قبل از انقلاب زندگی میکردن میشه این موضوع رو توجیهی برای مسیر زندگی شون دونست؟
زندگی ما باید به تعقل ما وابسته باشه
 تصادفا در مسیر درست قرار گرفتن، چه فایده؟

پاسخ :

تصادفی در کار نیست...این نتیجه ی کار بزرگ پدران ما و امام خمینیه...جهان جهانِ پیوندهاست...همه چیز به هم ارتباط داره
می‌نویسم از خودم
۰۴ اسفند ۹۶ , ۰۷:۵۴
جواب بخش اول حرفم رو ندادید که مهمتر بود
اگر جز با تعقل افراد بشه درموردشون قضاوت کرد، عدالت هم بی معنی میشه

اگر فرزند شخص دیگه ای بودیم با این استدلال، شخصیت دیگه ای داشتیم و اینکه خانواده ما کی هستند انتخاب ما نبوده. پس شخصیت امروز ما هم انتخاب ما نیست. پس دنیای پس از مرگ و جزای عمل هم بی معنیه

چیزی که من بهش معتقدم اینه که در عین اینکه همه چیز به هم ارتباط داره، هیچ چیز به هیچ چیز ارتباط نداره :) 

پاسخ :

عذر تقصیر بابت تاخیر...دنبال یه فرصت بودم که با ذهن خالی روی حرفتون فکر کنم.

به نظرم وجود این دو در کنار هم تناقضی به وجود نمیاره...بنا به اراده ی خدا ما توی یه خانواده ی خاص به دنیا اومدیم...من اینجا شما اونجا یه نفر توی اسپانیا و دیگری توی مراکش!

اگه اراده ی خدا بر این بود که من توی مثلا ایرلند به دنیا اومده بودم الان احتمالا یه کاتولیک متعصب بودم...و قطعا اعمالم مبنای بهشتی و جهنمی شدنم  بود طبق حرف شما اما اعمالی که مبتنی بر یه جوون مسیحیه...با این نگاهه که شکر بابت اینکه ما از بچگی با تشیع آشنا شدیم معنا پیدا می کنه...این خودش یه نعمته انتسابیه...و معلوم نیست اونی که توی ایرلند زندگی می کنه آیا با تشیع آشنا بشه تا آخر عمرش یا نه

همینه که می گن الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمومنین علی علیه السلام


و باز این هم با اون تحقیق و انتخابی بودن دین منافاتی نداره ها :)

ممنون بابت سوالتون
سا قی
۰۵ اسفند ۹۶ , ۱۵:۳۸
کاش کمی شبیه این پدر باشیم

پاسخ :

کاش...ممنون از حضورتون
فرشته ...
۱۵ دی ۹۷ , ۱۵:۳۹
قصد جدل ندارم‌ها، ولی یه سئوال، قبل انقلاب جوون انقلابی و مذهبی و ... نبود؟ پس کیا انقلاب کردن؟ کیا جنگیدن؟ تعدادشون بیشتر از الان بود یا کمتر؟! پس چرا جامعه داره به سمت ابتذال و بی‌دینی کشیده میشه؟ پس چرا مقایسه‌ی جامعه‌ی امروز و جامعه‌ی دیروز انقدر داره ناامید کننده میشه؟!

پاسخ :

نه اصلا عیبی نداره...این بحث ها حتی اگه به نتیجه نرسه هم خیلی خوبه و ممنون که وقت می ذارین.

عرض کنم خدمت تون که چرا بود! همه جور بود..دنیا گرا بود، مذهبی هم بود. اما باید تعریف مون از 1.مذهب و 2. جوون مذهبی رو مشخص کنیم تا متوجه بشیم چقدر بین جوون مذهبی امروز با جوون مذهبی دهه 40 یا 50 فرق هست.

میشه اگر بحث از حوصله تون خارج نیست تعریف تون رو بفرمایین؟
فرشته ...
۱۵ دی ۹۷ , ۱۶:۳۸
فکر میکنم‌ جوون مذهبی اون زمان بیشتر بلد بود سر آرمان‌هاش بمونه، بیشتر راه مبارزه رو بلد بود، تو یه حکومت غیر دینی پویا بودن‌ یه نوع هنره، ولی تو حکومت دینی که باید پویایی و تلاش بیشتر باشه، نه، در حالی که نه تنها بیشتر نشده که کمتر هم شده، هر چند جنگیدن و نرسیدن و قالب کردن جنس تقلبی به جای اصل هم عامل مهمیه‌؛ خلاصه که تو تربیت و آموزش و رسیدگی و ... تا دلتون بخواد کم گذاشتن به جاش سرگرم بردن و خوردن و جمع‌کردن بودن.

تعریفم از چی رو بگم؟!

پاسخ :

تعریفتون از مذهب و جوون مذهبی رو بفرمایید.

+ در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها! شهید آوینی
سیاه مست
۰۱ دی ۰۱ , ۰۶:۴۴

جای مادرم خدابیامرز خالی که بیاد وسط این پست یقه جر بده

خمینی بابای ماست 

بابای باباهای ما و بابای فرزندانمون

بابای بودنمون هویتمون امت شدنمون

و بابای قاسممون

خمینی جهان را گرفت

ممنون

 راستی بعنوان کیلومترها و کیلوساعتها و کیلو عمرها در برهوت تازانده ی وامانده مسئولیت معرفی هیچ کتابی را بعهده نمی گیرم

هر چند هنوز آن جمله که با کلمات می توان همه کار کرد

در زندگی در پیش رو 

مزه می دهد و معنی

اما هیچ کتابی معرفی نکردم

الا همین آنک آن یتیم نظر کرده

بخوانید اگر مسلمانید

پاسخ :

خدا رحمت کنه مادرتون رو. 

+ من احساس می کنم از راه رسیدید تا اینا رو به من بگید. (رزق)

پس: چشم. 

ان شاءالله.

البته توی طاقچه پیداشون کردم ولی دلم می خواد بخرمشون. از طرف شما.


پ.ن: حس خیلی خوبیه که این کلبه خاک گرفته رو زیر و رو می کنید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan