تو از چه گذشته‌ای؟ :: Mr. Keating

تو از چه گذشته‌ای؟

بسم الله...

خوش دارم آن روز که خلایق را سوال کنند:

تو برای خدا از چه گذشته‌ای؟

من...

دست در موهایم

که گرد غربت و جنگ روی آن نشسته

فرو ببرم

و با لبخندی به نشانه رضا

که با اشک‌هایم در هم می‌آمیزند

خودم را نشان بدهم...

 

 

بعد نوشت:

اندر آن روز که پرسش رود از هرچه گذشت .. کاش با ما سخن از حسرتِ ما نیز کنند

۱۷:۳۲
سجاد ...
۱۷ دی ۰۱ , ۱۸:۳۵

والا من به اندازه‌ی سرسوزنی از چیری نگذشتم ؛ همه اون چیزی رو که میتونستم خودم با اراده خودم ازش بگذرم ، به لطایف الحیلِ روزگار ، خودش ازم گرفت ؛ من هم در کمال زرنگی آب ریخته رو نذر امامزاده کردم !

پاسخ :

راست نمی گی عمو سجادِ متواضع...
حتی اگه هم راست بگی، صدق اعتراف رو می خرن، خوبم می خرن...
یک مسلمان
۱۷ دی ۰۱ , ۲۱:۳۰
نزدیک سه ساعته درگیر این قطعه‌ی "گریه لیلی" از اسدا... ملک شدم...شاید نزدیک به بیست بار گوشش دادم و به اندازه تمام غمِ اسدا... ملک موقع ساختنش، ابریم.
لعنت...

پاسخ :

مگه پروژه سربازیت نمونده؟!

یک مسلمان
۱۷ دی ۰۱ , ۲۱:۳۱

چرا...

کل 25 صفحه این ماه رو که باید دو روز دیگه تحویل بدم، می خوام امشب بنویسم...می تونم؟ :(

پاسخ :

.......
یک مسلمان
۱۷ دی ۰۱ , ۲۱:۴۱

سردم شده...

منِ گرمایی...!

باور می کنی؟

می روم قرآن بخوانم...بلکه یا ایها المدثر بیاید....................

پاسخ :

برو پسر...
برو...
گریه لیلی را هم قطع کن...
bahar ....
۱۷ دی ۰۱ , ۲۲:۱۴

شما چرا با خودتون حرف میزنید؟

بیانیا ترسناک شدن 

پاسخ :

پا به سن بذارین می‌فهمین...
bahar ....
۱۷ دی ۰۱ , ۲۲:۳۰

فکر کنم من از شما بزرگترم :)

در مورد سن صحبت نکنیم بهتره 😅😅

پاسخ :

پا به سن گذاشتن، 
به موهای سفیدی که توی آینه پیدا میشن...شاید 
اما به سن شناسنامه‌ای...
نه، لزوماً ارتباطی نداره.
bahar ....
۱۷ دی ۰۱ , ۲۲:۳۸

سخت نگیرید 

زندگی کنید با امید:)

پاسخ :

چشم.
شاگرد خیاط
۱۸ دی ۰۱ , ۰۰:۴۳

واقعا سخت نگیرید جوانها.

حسرت دو جهان از شما دور 

و چشم روشنی دو جهان نصیبتان.

ولی من آقا سجاد را نمی دانم اما خودم کارم همین بوده همیشه

البته سمت ما روغن ریخته رو نذر میکنن

 

پاسخ :

روغن چقدر گرون شده...! 

آقای گوارا (بیدل)
۱۸ دی ۰۱ , ۰۱:۰۸

خدا منتظره ببینه کِی بَرق میافتی :)

پاسخ :

صبر بر درد نه از همت مردانه‌ی ماست
درد ازو، صبر ازو، همت مردانه ازوست...

برق نیز هم :)
رضا
۱۸ دی ۰۱ , ۰۹:۴۰

مجبوری همچین آهنگی گوش کنی که قشنگ ببرتت تو فاز غم؟

قران رو هم با موسیقی کنار هم نذار

موسیقی خیلی بده بی حکمت نیست یه آیت اللهی حتی تیزر اخبار رو هم گوش نمیداده و نفسش رو درمعرض قرار نمیداده

بحث حلال و حرام نیست موسیقی کلا خوب نیست مگر موسیقی طبیعت موسیقی قرآن...

پاسخ :

شما همون ن. ا نیستی احیانا؟! 

+ نظر رهبری در مورد موسیقی این که شما فرمودی نیست.
رضا
۱۸ دی ۰۱ , ۱۱:۱۶

نه من ایشون نیستم:))

جالب بود برام اینکه با ایشون اشتباه گرفته شدم ایشون خیلی سطحشون بالاست و قلمبه سلمبه حرف میزنن من بچه کف خیابونم

+جدا نظر رهبر رو بهم میگین؟چون من خیلی به موسیقی علاقه دارم اما هرچی خوندم دیدم بدیاش بیشتر از خوبیاشه کلا گذاشتم کنار

پاسخ :

مطمئنید؟ ن. ا. راست میگه ها...!

https://www.google.com/amp/s/article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/784733
علیرضا .گ
۱۸ دی ۰۱ , ۱۴:۴۸

چه حال عجیبی داره این آهنگ...

خزان شدیم حاجی.

پاسخ :

گوشش نده علیرضا...
اصن پاکش می کنم.
علیرضا .گ
۱۸ دی ۰۱ , ۲۱:۴۰

دانلود کردم، رفت. :)))

از این اجناس بیشتر بذار.

پاسخ :

از دست تو...
سُکَیت کاتب
۱۹ دی ۰۱ , ۰۸:۵۵

جا برای شبهه داری؟

 

خدا گفت آیا می‌دانستی همسایه‌ات گرسنه است و راحت خوابیدی؟

گفتم: من نمی‌دانستم، ولی آیا تو می‌دانستی و کاری نکردی؟

پاسخ :

اووووف! :)
این که شبهه نبود بالام جان
جزء جوابای امتحانی لو رفته بود :)
سُکَیت کاتب
۱۹ دی ۰۱ , ۰۹:۳۶

برای علمایی چون شما شبهه نیست و بازی با کلمات و خداست :)

پاسخ :

:)
حامد احمدی
۱۹ دی ۰۱ , ۲۲:۱۲

گرد غربت و جنگ ؟

من هم خدای محمد را می پرستم.

واقعا نمی دونم نزد خدا من محبوب ترم یا نویسنده این پست. 

واقعا نمی دونم. چون به هر کسی نسبت به قوت اندیشه ای که داده می شه، مسولیت بار می شه. 

با این حال، یک چیزی رو می دونم.

که برای من مهم نیست، خدا در صحرای محشر دست منو ببره بالا بگه آهای خلایق، این بنده ناب من بود. اگر بگه که احتمال ش بالاست که چه بهتر. ولی نگفت هم هیچ ذره ای ناراحت نمی شم. خدا می دونه که نمی شم. که اصلا برام مهم نیست. خدایا شکرت به خاطر این قلب وسیع.

پاسخ :

شما مگه خداحافظی نکردی؟ :)
میرزا مهدی
۲۰ دی ۰۱ , ۰۸:۵۶

سلام مومن خدا!

موزیکت رو عوض کن.

اگه حالت تغییر کرد، به من بگو

اگر حالت تغییر نکرد هم به من بگو.

اگر حالت تغییر کرد، نمیخواد به من بگی چون مشکلت حل شده.

اگر حالت تغییر نکرد هم نمیخواد به من بگی چون مشکلت حل شدنی نیست.

:))

خدایا من چقدر با نمکم آخه :|

پاسخ :

سلام عزیزم :)

خیلی چیزا رو باید تغییر بدم :)
دعام کن. 
میرزا مهدی
۲۰ دی ۰۱ , ۰۹:۰۵

مسیری رو که شروع کردی رو دوست دارم

به اطرافت هم نگاه کن اما نایست.

حتی غرقِ آوای دلنواز یک موسیقی هممیتونه آدم رو متوقف کنه.

دارم بهت نکته میگما.

توقف لحظه ای اونقدر ضرر نداره که تکرار ضرر داره. حتی اگر تکرارِ "گریه لیلی" باشه.

لیلی هم توقف کرد.

مجنون هم توقف کرد.

یک روز به خودت نیای ببینی که 70 سال عمر کردی اما در سی و چند سالگی، متوقف شدی و موندی و داری مسائلی رو تکرار میکنی که لزومی درِش نیست. 

دست ما رو هم بگیر با خودت ببر 

 

پاسخ :

وای میرزا...
حتی نمی تونی تصور کنی که چه حرفایی رو به زبونت نازل کردن تا بیای به من بگی.
حرفت رو قبول دارم لامصب...چقدر درست میگی. 
انرژیم واسه ادامه راه ده هزار برابر شد :)
دعا کن...
م ج الف
۲۰ دی ۰۱ , ۲۰:۴۸

صبر بر درد نه از همت مردانه‌ی ماست

درد ازو، صبر ازو، همت مردانه ازوست...

 

برق نیز هم :)

خیللی به شعر علاقمند شدم و به فاز شما که معلوم نیست چیه

توقف نکردین پس آفرین

هعی سربازی...من سربازی رو پیچونده ام اما بنا شده به سربازا حقوق بدن ...شاید برم سرباز طلبه بشم...

نوشتین 

گزارشتون رو؟

 

پاسخ :

دست رو دلم نذار...
دو صفحه نوشتم از بیست صفحه. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan