پاسخِ یک دعوت :: Mr. Keating

پاسخِ یک دعوت

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

 

در چالشی که گذشت و البته می‌تواند هنوز ادامه داشته باشد اتفاقات خوبی افتاد. صاحب یک مخروط مشکی الان صاحب یک تجربه خوب شدند و بالاخره توانستند با همسر به طور منظم به پیاده‌روی‌های کوتاه شبانه بروند. امیدوارم خداوند به واسطه عضو جدید خانواده‌، خیر کثیر به ایشان عطا کند.

سرکار خانم پروانه هم که به واسطه این چالش، یک کنکاش درونی و دگرگونی منتهی به ثبات را کلید زدند، به نتایج خوبی رسیدند و موفق شدند یک سری قابلیت‌ها را در خودشان تثبیت کنند. عمیقا از این بابت خدا را شاکرم.

اما من، فارغ از دنبال کردن زبان انگلیسی و ترجمه کردن بخش‌هایی از تفسیر سوره بقره که به واسطه ابتکار شاگرد خیاط روزی‌ام شد و امید دارم که بتوانم ادامه‌اش بدهم، در کنار همسر با شبی ده دقیقه وقت گذاشتن موفق شدیم تا آخر ماه مبارک الفبای روسی را به طور تقریبا کامل یاد بگیریم. ضمن تشکر از Duo، این جغد کوچولوی دوست داشتنی، حمد مخصوص خداست.

حالا دیگر کلمات روسی در پیش چشمانم شبیه خط میخی رژه نمی‌روند و اینکه فی‌المثل می‌توانم بفهمم «Иран» یعنی ایران، برایم بسیار شیرین است.

 

شما هم اگر کاری کردید خوشحال می‌شویم بشنویم. 

۰۶:۴۳
پروانه 🕊🕊
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۰۷:۱۵

بسیار عالی

چالش خوبی بود، هرچند مخاطبین خاص خودش را داشت.

همراهمان باشید.

همراهتان هستیم.*_*

پاسخ :

مخاطبینش قطعا کسانی بودند که شرکت کردند...من توی پست دعوت، صرفاً کسانی که به ذهنم رسید ممکنه در چالش شرکت کنند رو نام بردم. بازم عذر می خوام که از شما به طور مستقیم نام برده نشده بود.
ناشناس
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۰۷:۲۴

دیر رسیدیم

پاسخ :

اگه زنده اید پس هنوز دیر نیست.
صـــالــحـــه ⠀
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۰۷:۳۱

سلام. 

ما هم الحمدلله موفق شدیم عهدمون رو انجام بدیم.

شب‌های خیلی زیادی بود که اول نماز خوندیم بعد افطار کردیم.

و نماز جماعت....

شیرین‌ترین بخشش نماز جماعت بود که چند روزی پیش اومد که هر سه وعده نماز رو با هم به جماعت خوندیم.

 

 

من اصلا تصورش رو هم نمی‌کردم... نتیجه چالش از حد تصورم فراتر بود.

 

خیلی ممنونم :)

پاسخ :

خیلی الحمدلله. 
ما باید به قیمتِ مردن هم که شده یاد بگیریم کمال گرایی رو کنار بذاریم. اینکه به راحتی میگید شب های زیادی شد که اول نماز خوندین و بعد افطار کردین یعنی شب های زیادی هم بوده که این اتفاق نیفتاده. ولی شما نیمه پرش رو می بینید و این یعنی موفقیت. می‌تونست همین هم نباشه. 
و من باید اینو یاد بگیرم. 

ممنون که شرکت کردید. امید که ادامه پیدا کنه جماعت‌هاتون.

شور شی
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۰۸:۴۴

من هم از محل دادکشیدن سر بچه هام

صدتومن جمع کردم 

دادم یه مهدکودکی برای وسایل بازی


پاسخ :

متنبه هم شدین عایا؟
:)

برای دور دوم چالش نرخ رو بالا ببرین به نظرم :)
شور شی
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۰۸:۵۳

خوبه دیگه ده تا داد تو بیست روز

شما کمتر داد میکشین سر بچه هاتون

پاسخ :

من؟
من تا حالا یک بار هم سر هیچ کدوم از بچه هام داد نکشیدم :|
علیرضا .گ
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۱۳:۳۷

من هنوز شرمنده‌ام که نتونستم شرکت کنم... فکر کنم هر زمانی بشه اجراش کرد، نه؟

پاسخ :

بله ولی بعدش دیگه احتمالا تقدیرنامه شخصی مسلمان یاغی رو از دست میدی :)
علیرضا .گ
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۱۳:۴۱

نکن با ما از این کارها :/

پاسخ :

متاسفانه قانون برای همه یکسانه.
علیرضا .گ
۱۰ ارديبهشت ۰۲ , ۱۳:۴۹

تبصره برای همین موقع هاست... (لبخند با عینک دودی)

پاسخ :

خب...بستگی به چالش انتخابیت داره.

(خوبه من قاضی نشدم)

:)
.
۲۹ تیر ۰۲ , ۰۵:۰۷

Hakimeh51.blog.ir 

 

پاسخ :

ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan