شمام همینطورین...فقط بهش دقت نکردین! :: Mr. Keating

شمام همینطورین...فقط بهش دقت نکردین!

بسم الله...

می‌روم وضو بگیرم...لبخندی به همسر می‌زنم و می‌گویم با روسری شبیه فرشته‌ها می‌شوی، بعد بلافاصله ورِ فیلسوفم جایی درون ذهنم زمزمه می‌کند که «مگر آدم وقتی چیزی را تا به حال ندیده، می‌تواند چیز دیگری را به آن تشبیه کند؟». ورِ شاعرم با یک سرفه، مثل همیشه به کمک می‌آید که «تصور که می‌شود کرد! ما خیال داریم. با خیال، تصور می‌کنیم که فلان چیز باید این شکلی باشد». ورِ کتابخوانم در تایید ورِ شاعر می‌گوید: خورخه لوئیس بورخس جایی گفته «من همیشه تصور کرده‌ام که بهشت یک جور کتابخانه است».

یادم می‌افتد که سال‌ها قبل کتابی از این نویسنده خریده بودم و هیچ‌وقت نشد که بخوانم. وضو را رها می‌کنم و به سمت اتاق حرکت می‌کنم... .

خنده‌ام می‌گیرد که از کجا به کجا رسیدم...و همه‌ی این دیالوگ‌ها در کسری از ثانیه در ذهن من اتفاق افتاد!

 

پ.ن یک: این یک موردِ خوب بود. گنجشک خیال اگر کنترل نشود آدمی را بیچاره می‌کند. دست بجنبانید.

پ.ن دو: حالا همه چیز به کنار، کتاب نیست! هرچه می‌گردم نیست... :)

 

#گفتگو_ی_من_های_درون

#روز_هشتم_چله_کنترل_ذهن

۲۲:۵۳
نو را
۱۰ دی ۰۱ , ۰۳:۰۵

شما فقط به نظر می‌رسه ADHD دارید. راه درمانش هم بعیده چله‌ی کنترل خیال باشه. 

پاسخ :

چی داریم؟؟؟ این وصله ها به ما نمی‌چسبه.
من صریحا میگم: یه دونه Xiaomi دارم. لب تاپمم Hpـــه که دست دوم خریدم تازه. 


+ حالا چون این که گفتین خیلی باکلاسه، تستی چیزی داره که بفهمیم داریم یا نه؟ 
سیاه مست
۱۰ دی ۰۱ , ۰۵:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خورخه را هیچ وقت نخواندم ....یک کتابی ازش خواندم دیگر ترغیب نشدم   اسمش یادم نیست درباره یک دیکتاتوری بود....از آن دست کتابها که آدم فکر می کند به سفارش امپریالیسم نوشته شده

کنترل خیال ر و بدید من حداقل سر نماز خیال رو بزنم شبکه ی قرآنی معارفی چیزی

ضایع است داری نماز میخونی خیال شبکه های ناجور ماهواره ایش روشنه

جخ بعد نماز یه چیزیم به خدا بدهکار میشی

والا با این برنامه پخش کردنهای خیال.....

******** ** **** **** 

**** *** **** **** ****** *****

** *** ****** **** * *****

پاسخ :

نباید اینطور باشیم...خدا کمک کنه.


+ درد اینجاست که اسم کتاب را هم یادم نیست! پیری زودرس!
نو را
۱۰ دی ۰۱ , ۰۹:۲۴

نمیدونم جدی گفتید که نمیدونید چیه یا شوخی. ولی چون احتمالاً بقیه هم کامنتا رو می‌خونن می‌نویسم شاید مفید باشه. سرچ کنید «کانرز بزرگسالان» تستش میاد براتون. البته که در نهایت تشخیص رو فقط روانپزشک می‌تونه بده. 

پاسخ :

ممنونم
حتما انجام میدم ان شاءالله.
محمد قاسم پور
۱۰ دی ۰۱ , ۱۰:۱۸

یه بار از کنار باغبون یکی از مراکز حوزوی که مشغول کار بود گذشتم. سرش رو بالا کرد و گفت: حاج آقا فکر کردم فرشته اومده!

یه ذره نگاهش کردم و گفتم: اینجا فقط آخوند ریشو می‌بینی!

گفت راست میگی، باید برم دانشگاه. اینطوری حوصله‌م سر نمیره.

پاسخ :

:)
حالا از کجا معلوم فرشته ها شبیه آخوندای ریشو نباشن؟! :))
میرزا مهدی
۱۰ دی ۰۱ , ۱۱:۲۱

ای مسلمان!

من بر خلاف تو موقع وضو گرفتن، دعای مخصوصش را میخوانم و تمام فکرهایی که از سَرَم میگذرد را به وقت صلوة مُحَوَل مینُمایم D:

باشد تا رستگارتر شوم.

و اما بعد:

برخلاف شما وقتی همسر را با روسری میبینم، اول به این فکر میکنم که نکند بعدش میخواهد چادرش را سرش، بعد بنده رو به بازار مشایعت، و جیب بنده را خالی، و دهانمان را سرویس کند :)) به همین دلیل د ر چنین مواقعی اصلا فرسته نمیبینم.... آره داداش

پاسخ :

از شما هم قبول باشه :)))))))

+ نه میرزا، باید بدونی کی بگی، اون موقع می خواست نماز بخونه بنده خدا...بی خطر بود :))
bahar ....
۱۰ دی ۰۱ , ۱۲:۳۸

من هر بار چادر نمازم رو میپوشم داداشم میگه شبیه فرشته ها شدی 

شببه فرشته ها شدی رو خیلیا به کار میبرن

من دخترهای به سن تکلیف دیده رو میببنم به اونا میگم 

 

اول نماز بعد کار :))

پاسخ :

خدا هر دو رو برای همحفظ کنه ان شاءالله.
فرشته ...
۱۰ دی ۰۱ , ۱۴:۴۲

این تست ADHD که دوستان گفتن چیز جالبیه، من هم مدت‌ها پیش باهاش آشنا شدم و طبق تست احتمالا درگیرش باشم ولی خب هنوز فرصت نشده برم پیش روانشناس. اما در کل به نظرم فهمیدنش خیلی میتونه روی تمرکز و ذهن و ... اثر بذاره.

 

در مورد فرشته‌های ریشو، به نیابت از فرشته‌ها تکذیب میکنم :))

پاسخ :

بله منم انجام دادم الان و نتیجه متوسط شد. دونستنش خوبه.

+ اوه اوه حواسمون به نمایندگی‌های مجاز خدا در سراسر کشور نبود :)
مرآت ..
۱۰ دی ۰۱ , ۱۶:۱۹

آنچه محال است تصوّر دهم

وجه محالیش بیانت کنم.

 

با وجودی که اکثر ما انسان ها فرشته ها رو ندیدیم، اما تقریباً هممون تصور یکسانی نسبت به اونها داریم. :)

پاسخ :

ادعایی بس سنگین است!
مگر شما از تصویر دیگران در خصوص فرشته ها اطلاع داری که بتوانی چنین ادعایی داشته باشی ای شیخ؟! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan