گفتم استرس دارم، گفت: کمکی هم بهت می‌کنه؟! :: Mr. Keating

گفتم استرس دارم، گفت: کمکی هم بهت می‌کنه؟!

بسم الله...

جلسه قرار بود فقط با حضور معاون وزیر برگزار بشه...امروز گفتن لطفا فردا تشریف بیارید توی جلسه شورای معاونین ارائه بدین! 

و هیشکی نمی‌دونه که من چه استرسی دارم! 

هرچند، رئیس چنان اعتماد به نفسی به من داده که بدون اینکه بهش اطلاع بدم گفتم مشکلی نیست، میام.

 

پ.ن: امروز یه جمله از امام خوندم که میگن: «امروز ضد انقلاب کسی است که آن کاری که در آن مشغول هست، در آن کار سستی کند.» 

و حداقلی‌ترین بخش ماجرایِ هر هفته تهران رفتن و برگشتن اینه که اینجا احساس مفید بودن می‌کنم.


#دوباره_تهران 

#حقوق_بین‌_الملل_اقتصادی

#الحمد_لله

۰۰:۲۲
سیاه مست
۰۵ دی ۰۱ , ۰۶:۲۳

افتخار کردیم به دوستمان

مثلا شاید فردا ریاست صندوق بین المللی پول  دستتان بیافتد

یا امروز مبارزه با تامین مالی تروریسم

 

پاسخ :

چه جالب، اتفاقا موضوع صحبت‌ها در همین حوالی بود :)

+ بزرگوارید شما ،دعا کنید. 
میرزا مهدی
۰۵ دی ۰۱ , ۱۲:۵۷

داداش از الان برای معاون و مشاور مالیِ دفترت میتونی رو من حساب کنی. 

پاسخ :

به عنوان رئیس روی شما حساب می کنم برادر جان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan