همفکری لطفا! :: Mr. Keating

همفکری لطفا!

بِسم ربِّ الحسین علیه السلام

 

وقتی لطف خدا شامل حالم شد و بعد از سال ها نظاره گر بودن، وارد گود شعر هیئت شدم سعی کردم متفاوت باشم...حقیقتا حالم به هم می خورد از شبیه دیگر شاعرا (بخونید شعر سازها و سبک سازها) که هیچ تخصصی توی شعر نداشتن و ندارن از زیبایی گنبد و کبوترهای حرم و مظلومیت حسین (بخونید ذلت و بیچارگی و حقارت حسین!) حرف بزنم! حسین و حرکت حسین رو شدیدا حماسی می دیدم و می بینم.

 

- وقتی در جریان مذاکرات سازشی به اسم برجام بودیم بحر طویل تطبیقی "هیهات منا‌ الذله" به زبونم جاری شد و الحمدلله توانایی حاج محمد یزدخواستی به عنوان مداح باعث استقبال از کار شد.

 

 

- در همون روزها بود شاید، که یه کار برای مدافعان حرم به زبونم جاری کردن به نام " قسم به آیه های بی سر" ؛ در جواب کسایی که امنیت مون رو به خودشون منتسب می کردن!

 

 

 

- قبل از انتخابات ریاست جمهوری 96 و توی ایام فاطمیه به کمک دو تا از دوستان، شعر تطبیقی تازه ای آماده شد در مقایسه رفتار علی علیه السلام و مسئولان وقت جمهوری اسلامی! که جناب مهدی رسولی زحمتش رو کشیدن و می تونید کار رو اینجا ملاحظه کنید. (دوستان زنجانی که زحمت ساخت کلیپ رو کشیدن سهواً فقط اسم یکی از شعرا رو درج کردن)

 

- پارسال به جوون های مذهبی و غیر مذهبی هم سن و سال خودم فکر کردم و به فشارهای مختلفی که دارن تحمل می کنن توی این روزی جامعه؛ از فشار جنسی ناشی از تاخیر در ازدواج و وضعیت بد حجاب گرفته تا فشار بیکاری که نهایتاً داره به ناامید شدن جوون هامون منتهی می شه...و جلوی حرم امام رضا علیه السلام، کار استودیویی"جوان ایرانی" با همکاری جناب یزدخواستی کلید خورد.

 

 

امسال اما شدیداً خالی الذهن شدم...نمی دونم روی کدوم موضوع مهم باید دست گذاشت و از حسین برای حلش کمک گرفت.

چه موضوع مهمی به عنوان یه دغدغه اجتماعی/سیاسی روز به ذهن تون می رسه که تا امروز مغفول مونده و  فکر می کنید جاش توی شعر هیئت خالیه؟

 

#همکاری_لطفا

 

#شریک_شدن_در_ثواب

 

پ.ن: ان شاءالله صوت ها رو سر فرصت گوش بدین اگر دوست داشتین....و بعد نقد شما را نیز به جان خریدارم...الان اولویت با همفکری تونه برام...ممنونم.

۱۴:۲۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan