رفتن یا نرفتن به راه پیمایی :: Mr. Keating

رفتن یا نرفتن به راه پیمایی

وقتی شک کردم در مورد رفتن یا نرفتن به راهپیمایی...فقط به این فکر افتادم که کیا از نرفتن من خوشحال تر میشن؟ 
شک ندارم لاشخورهای داخلی از خدا می خوان نرفتن ما رو...تا توی خونه های چند صد متری شون دراز بکشن روی مبلای چند صد میلیونی و با لب تاب های گرون قیمت شون خستگی من و تو رو توئیت کنن...تا برای مذاکره و امتیاز دادن شون بهونه جور کنن! 
اما از اینا گذشته وقتی می بینم اونی که از نرفتن من خوشحال تر میشه قطعا آمریکاست، اون یه درصد شک هم از بین میره توی دلم.

این پیروزی خجسته باد...

+فردا صبح ان شاءالله عازم تهرانم...دور جدید درس خوندن شروع خواهد شد به فضل خدا :) 
حلال کنید...و دعا.


۲۲:۲۹
جناب قدح
۲۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۵۰
سلام :)

درود بی کران بر شما

بسلامتی ان شاءالله

پاسخ :

سلام برادر جان
خیلی خیلی صفا آوردید :)
ممنونم
نیلوفر ....
۲۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۵۹
نرفتن ما واقعا به معنای خوش حالی امریکاست ؟ 
بله این پیروزی خجسته باد 🌺🌺🌺
انشالله شماهم انشالله موفق شوید 

پاسخ :

نرفتن ما برای آمریکا یک پیام دارد: راه درستی را انتخاب کرده اید،زیرا همانطور که می بینید ما از مرگ بر آمریکا خسته شده ایم...پس تا از پا درآمدن کامل ما به فشار ادامه بدهید!

ممنونم
فرشته ...
۲۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۳
ولی من امسال بعد از تمام این‌ سالها رفتن، نرفتن رو انتخاب کردم‌.
فقط چون شک کردم به همه چیز و نمیخوام اگه تا امروز اشتباه کردم، تا امروز اشتباه حمایت کردم بیشتر از این حقِ مردم گردنم باشه، تصمیم‌ گرفتم تا وقتی به راهی که میرم ۱۰۰% مطمئن نشدم انجامش ندم‌.
این روزها بیشتر از همیشه سئوالاتم توی ذهنم رژه میرن، کدوم انقلاب؟ کدوم آرمان؟ ارمان انقلاب خمینی؟ یا حکومت امروز؟ اصلا هنوز ارمان‌های امام زنده است؟ اگه شهدا بودن امروز جلوی این وضع کشور سکوت میکردن؟ اصلا شهدا از ایران امروز راضین؟ پس ما چرا به اسم شهدا داریم می‌مونیم پای حکومتی که همه جوره فساد مسئولینش رو داریم می‌بینیم؟حکومتی که سرتا پاش رو لجن دروغ و اخلاس و ظلم و حق‌خوری و نون تو خون مردم زدن گرفته؟تفاوت شاهی که میخورد و می‌برد و ظلم میکرد با حکومت امروز که بازم دارن میخورن و می‌برن و راس راس تو چشممون نگاه میکنن چیه؟ اصلا این کشور هنوز هم اسلامی هست؟ و هزار و یک سئوال دیگه که جوابی براشون پیدا نمیکنم، شاید هم پیدا کردم ولی هنوز دلم نمیخواد باورشون کنم...

پاسخ :

شهدا دارن بین ما زندگی می کنن بانو! شهدا رو محدود به اون هشت سال نبینید...بیاید تا برسم وصیت نامه ی شهدای دفاع مقدس و شهدای جدید رو بخونیم...فکر خوبیه به نظرم...بخونیم؟
همه هم می دونیم که حالمون از فساد مسئولامون به هم می خوره اما من میگم با نرفتن ما فسادها کم نمیشه...ولی آمریکا خوشحال تر میشه! 
اگه هم قراره اتفاقی بیفته....تغییری...یا بهبودی حاصل بشه....قطعا در قالب همین نظام باید اون اتفاق بیفته...به نظرم.

ممنون از اینکه حرف تون رو گرفتید..خوشحالم
دختـرِ بی بی
۲۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۱۱
من هم نمیرم
به خاطر هزاران سوالی که در مغزم وول میخورد و کسی پاسخ گو نیست
همین امشب کلی بحث کرده ام برای دفاع از انقلاب و ...
 با همه بحث میکنم و کوتاه نمی آیم و دربرابر حرف های غیر متطقی شان شانه خالی نمیکنم
اما شک و شبهه های خودم را چه کسی پاسخ دهد؟
احتیاط را رعایت میکنم و نمیروم

پاسخ :

من میفهمم...کاملا می فهمم...و باور کنید شکمم سیر نیست...من عین شما هستم
اما معیار رو طبق گفته ی امام، دشمن قرار می دهم و می گویم آیا از نرفتن من و شما آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی خوشحال می شوند یا نه؟ پس کاری نمی کنم که مایه ی خوشحالی دشمن شود.
فرشته ...
۲۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۱۳
شهدا رو محدود به جنگ نمیکنم ولی دیگه شهدا رو محدود به این نظام هم نمیکنم، شهدا برای اسلام و وطن و غیرت رفتن، ولی من امروز بی‌غیرتی و بی‌شرفی می‌بینم، وطن فروشی می‌بینم، من امروز چیزهایی رو میبینم که روزی فکر نمی‌کردیم بشه ولی شده‌.
ولی من میگم با رفتن ما این مسئولین احمق هم خوشحال‌تر میشن، من میگم تبر داره به ریشه‌هامون میخوره ولی باز میریم و حمایت میکنیم، میگم این انقلاب دیگه اون انقلابی که امام خمینی گفت نیست، میگم مگه امام نگفت روزی که مسولین ما از کوخ نشینی به کاخ نشینی رسیدن باید فاتحه‌ی این انقلاب رو بخونیم؟ اینا حتی امام کوخ نشین رو هم کاخ نشین کردن چه برسه به خودشون‌، ما با موندنمون با رفتمون مهر نمی‌زنیم به کارنامه‌ی نکبت‌بار مسئولینی که تو ۴۰ سال انقلاب خوردن و بردن و ریشه هامون رو خشک کردن؟ ما از اول هم طرف حسابمون امریکا نبود، تفکر امریکایی بود، اون امریکایی‌ها امروز از مسئولین بی‌غیرت ما ایرانی‌ترن! تفکر امریکایی تو خودِ این کشوره فردا هم میان باهامون مرگ بر آمریکا میگن، زیبا نیست واقعا؟

امام علی میگه هرجا ظلم رو دیدی باهاش مبارزه کن، من دارم ظلم رو می‌بینم، و جالبه که ظلم داره تو لباس حکومت اسلامی بهمون روا میشه، کاری کردن باهامون که اعتراضمون به ظلم اعتراض به اسلام جلوه میکنه!
یاد عمر و عاص افتادم که قران سر نیزه زده بود و میگفت علی با قران می‌جنگه!

پاسخ :

اما واقعا فکر می کنم اون لاشخورهای داخلی از رفتن ما به راهپیمایی خوشحال نمیشن! چون دیدن کم آوردن ما آرزوی دیرینشونه!
فقط بدانید که حرفهاتون رو با تمام تقدسش میفهمم و از سر شکم سیری اون حرف ها رو نزدم.
صرفا تفکر آمریکایی رو معیار قرار میدم و میگم اگه با نرفتن من تفکر آمریکایی خوشحال میشه،آرزوی خوشحالی رو به دلش میذارم.
لوسی می
۲۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۴۱
و لایطوون موطئاً  الکفار... الا کتب لهم به عمل صالح. سوره توبه آیه ۱۲۰

پاسخ :

مَا کَانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَمَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَلَا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ۚ ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ

شایسته نیست که اهل مدینه و بادیه‌نشینانی که پیرامون آنانند، از رسول خدا تخلف کنند؛ و آنان را نسزد که به سبب پرداختن به خویش از حفظ جان او [در شداید و سختی‌ها] دریغ ورزند؛ زیرا هیچ تشنگی و رنج و گرسنگی در راه خدا به آنان نمی‌رسد، و در هیچ مکانی که کافران را به خشم می‌آورد، قدم نمی‌گذارند، و از هیچ دشمنی انتقام نمی‌گیرند [و با نبرد با او به کام دل‌ نمی‌رسند] مگر آنکه به پاداش هر یک از آنان عمل شایسته‌ای در پرونده آنان ثبت می‌شود؛ چرا که خدا پاداش نیکوکاران را تباه نمی‌کند. (۱۲۰)


توبه - 120


+ و چقدر از حضورتون خوشحالم...نمی تونید تصور کنید حتی!
ممنونم واقعا :)
و در ضمن،کار خیلی خوبی کردید که ما بیانی ها رو برای مدتی تنها گذاشتید...مصمم ادامه بدید ان شاءالله.
دختـرِ بی بی
۲۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۴۲
جوانان انقلابی و پاک سرشت که الان پیر شده اند 
جوانانی که به جبهه رفته اند و الان پیر شده اند
هم اکنون ضد انقلاب شده اند من با آنها هم امشب بحث داشتم
برای فاطمیه هیچ تبلیغی نمیشود که بیایید اما برای این راهپیمایی مدت هاست در صداسیما دارند تبلیغ میکنند انگار نه انگار فاطمیه هم هست و حرمت نگه نمیدارند و آهنگ جشن انقلاب پخش میکنند
اما مردم برای عشقان برای فاطمه شان سنگ تمام میگذارند
اما برای آمدن مردم به راهپیمایی از هر ترفندی استفاده میکنند
کسی را چند روز پیش که شعار ضد انقلابی نوشته دستگیر کرده اند و بلایی بر سرش آورده اند که ساواک بر سر مردم می آورد
امشب برای من جشن انقلاب نبود امشب قلبم درد میکرد
نمیخواهم دشمن خوشحال شود ولی پای رفتن ندارم

پاسخ :

"نمیخواهم دشمن خوشحال شود ولی پای رفتن ندارم"
من در مقابل جمله ی بالا سکوت می کنم و سر تعظیم فرود میارم :(
جوابش باشه با کسایی که باید :( 
چطوری می خوان این ور یا اون ور جواب بدن،نمی دونم...!


اما جناب هارون خطاب به حضرت موسی گفت: حداقل جلوی اینا با من اینطوری رفتار نکن و دشمن شادم نکن...
می گم کاش حداقل دشمن شاد نکنیم خودمون رو...
و یادتون باشه،صادقانه ش اینه که آدمهای اطراف شما،تمام دنیا نیستن...هنوز انقلابی کم نداریم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan