FATF :: Mr. Keating

FATF

سه مقدمه از من

نتیجه گیری از شما

.

.

.

1. طبق ساختار FATF تصمیم ها در مجمع (Plenary) و به صورت اجماع (Consensus) یعنی با رضایت تمام دولت های عضو اتخاذ می شود.  (تصویر یک)


2. یکی از موارد تصمیم گیری در صورت تصویب قانون FATF توسط ایران، تصمیم گیری آتی دولت ها به منظور خروج ایران از لیست کشورهای خطرناک برای سرمایه گذاری خواهد بود. (تصویر دو)


3. کمتر از یک ماه پیش، رژیم صهیونیستی به صورت قطعی به عضویت FATF درآمد! (تصویر سه)  و در آینده ای نه چندان دور  امکان قطعی شدن عضویت عربستان سعودی که فعلا به عنوان عضو ناظر (Observer) در FATF حاضر است نیز وجود دارد. (تصویر چهار)



نتیجه؟!



#چرا_فشردن_دستی_که_بر_گلوی_من_است؟!


۲۱:۱۴
دختـرِ بی بی
۰۶ دی ۹۷ , ۲۲:۲۵
سلام علیکم
نتیجه کاملا مشخص
تصویبش سود که ندارد بماند ضرر هم دارد
فقط من یه سوال دارم چرا سوریه و فلسطین و کشورهایی ازاین قبیل عضو ان؟
فقط ایران و کره شمالی عضو نیستن!

پاسخ :

سلام بر شما

کشورهای عضو همون طور که توی تصویر شماره 4 مشخص شدن فقط 38 تا هستن.
بنابراین خیلی کشورها هستن که استانداردهای FATF را نپذیرفتند.

مشخصه که فشار وارده به ایران و کره شمالی کاملا جنبه ی سیاسی دارد و نه حقوقی.
دختـرِ بی بی
۰۶ دی ۹۷ , ۲۳:۵۷
نمیدونم چرا الان که سرچ میکنم و تو تصویر هم هست فقط این ۳۸ کشورن!
آخه قبلا که مطالعه کرده بودم همه بودند جز ما و کره شمالی!
عجیبه ها 
اتفاقا تنها هم نبودم با چند نفر میخوندیم بعد تعجب کردیم چرا لبنان و سوریه و ...هستند!!!!

پاسخ :

منبع من خود سایت FATF بود.
نمی دونم از کجا دیدین شما 
ولی همیشه سعی کنید از منابع اصلی اطلاعاتتون رو به دست بیارید.
حسین
۱۱ دی ۹۷ , ۱۰:۳۳
آرزو می‌کنم
‎کتاب‌ های خوب بخوانی
‎آهنگ‌ های خوب گوش کنی
‎عطرهای خوب ببویی
‎با آدم‌ های خوب حرف بزنی
‎و فراموش نکنی
‎که هیچ وقت دیر نیست
‎بودن چیزی که دوست داری باشی

پاسخ :

سلام و چه آرزوهای خوبی :)
ممنونم

خوش اومدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan