خواب_گاه؟ یا خواب_گاه_و_بی_گاه؟ :: Mr. Keating

خواب_گاه؟ یا خواب_گاه_و_بی_گاه؟

بسه دیگه چقد می خوابین؟ دانشجویین مثلا!

- اصلا اینجا اسمش روشه...خوابگاه! یعنی محل خوابیدن!

- خب خودت داری میگی خواب گاه! یعنی گاهی خوابیدن! خب لامصب شما همش خوابین! بیت المال داره از جیب مردم خرج ما میشه که به درد مردم بخوریم.


#نرود_میخ_آهنین_در_سنگ


پ.ن: خیلی سخته که هر روز صبح بلند شی و شروع کنی به درس خوندن در حالی که دو سه نفر دیگه جلوت خوابن!

من اما یاد گرفتم که از خوابیدن و کنایه های دوستانه ی اون ها هم روحیه بگیرم...همین که می گن بابا بگیر یه کم بخواب، خواب از سرم می پره...یادم میاد چقدر مظلوم منتظر قوی شدن من هستن.

ساعت نه بلند می شدم...با دیدن بیخیالی بعضیا اینقدر روحیه گرفتم که رسوندمش به هشت و الان چند روزه که به لطف خدا بعد از نماز صبح دیگه نمی خوابم و معمولا تا 12 شب یه سره فعالیت می کنم...

هر وقت هم خسته بشم به عکس بچه های یمن نگاه می کنم که چسبوندم بالای تختم...و مردم نیجریه...و فلسطین...و ایران خودمون!...و حتی مردم فرانسه!!


چقدر آدم منتظر قوی شدن من و تو هستن.


دعا کنید یادمون نره که جنگه...


#روزانه_نوشت_دانشگاه_تهران

۰۸:۱۱
Man Mobham
۲۲ آذر ۹۷ , ۰۸:۲۰
چه اراده آهنینی دارین شما

پاسخ :

بیسکوییت و آب خوردنم رو ندیدین تازه! :)

هذا من فضل ربی...

کار زمین مانده بسیار است، دیگر نباید خفتن
آقای بیدل
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۸
گاهی ک انگیزه م زیاده با خودم میگم خدا چرا موجودی به اسم خواب آفرید اصلا ؟ !
وقتی هم بی انگیزگی میاد سراغم می گم بیدار یاشم و این دنیا رو تحمل کنم ک چی ...

پاسخ :

که نذاری آدم بدا دنیا رو بگیرن!
کمه؟
اصلا همین دیدن بیداری آدم بدا بهت روحیه و انرژی میده که بیدار بمونی

خدا قوت دلاور:)
سوما ..
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۱
آفرین
درود به این اراده

پاسخ :

فتبارک الله احسن الخالقین

:)

ممنون از حضور با برکت تون
جناب منزوی
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۳۱
سلام
ان شاءالله ما پیروزیم :)

پاسخ :

سلام

به امید روزی که مردم فرانسه توی خیابون فریاد بزنن: نصغُ من الله و فتح قغیب :))
خـامـوش ...
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۰
قشنگ بود
و البته که انرژی زا

پاسخ :

مطالب شما بی نهایت قشنگ تر و البته انرژی زا تر هستند و ما از بیان میزان ذوق زدگی مان از خواندن شما محرومیم...بابت بسته بودن دیدگاه ها :)

ممنون از حضورتون
.: مهتاب :.
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۱۹
احسنت!
موفق باشید!

پاسخ :

احسنت نَمیخوام!!!!!!!!  :))


پ.ن: و من الله توفیق
موفقیت از سوی خداست
ممنونم
تسنیم ‌‌
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۲۱
خداقوت :)

پاسخ :

دلاور هم داشت آخر جمله تون عایا؟ :)

خدا قوت دلاور
خسته نباشی پهلوان :))

ممنونم
میــ๛ آنـہ
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۴۶

پ.ن: خیلی سخته که هر روز صبح بلند شی و شروع کنی به درس خوندن در حالی که دو سه نفر دیگه جلوت خوابن!


اصلا خوابت میگیره

پاسخ :

درسته اونا جلوم هستن ولی عکس بچه های یمن هم جلومن...شهید حججی هم همینطور...
کدوم قوی ترن؟

انگیزه داشتن مهمه حقیقتا
لوسی می
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۰
بسیااار عالی و تحسینیبل:)

پاسخ :

merci beaucoup

می بینم که...ترکیبات ابداعی اینجانب داره همه گیر میشه :)


فرشته ...
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۹
این انگیزه رو تحسین نکنیم چه کنیم؟! :)

پاسخ :

احسنت نَمی خوام!!! معرفت داشته باشید! :))))


هـی وا
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۱۷
منطقشون رو انصافا قبول دارم :| 

فک کنم ارشد بودید شما ، چقدر درسای دانشگاه به درد بازار کار میخوره به نظرتون ؟ :|

پاسخ :

و تمام مشکلات ما از آن جا آغازیدن گرفت که ما به نیت بازار کار و درآمد به علم ها نگاه کردیم و یادمان رفت که ما موظف به انجام وظیفه ایم نه حصول نتیجه و فراموش کردیم که «و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب» :)

یه سوال مهم تر و جدی تر تر اینه که چه تعدادی از ما واقعا طوری درس خوندیم که به درد بازار کار بخوریم؟!


فرشته ...
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۳
مرادتان از معرفت چیست؟(۲نمره) :)

پاسخ :

https://tamasha.com/v/14KbG
فرشته ...
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۲:۵۵
من اینو ندیده بودم و ای کاش نمی‌دیدم‌.
انگار یه مشت چهارپا فرستادیم مجلس، بعد ما منتظریم که اینا برامون اوضاع مملکت رو درست کنن مثلا، الحق که خاک بر سر ما! مملکتی که نماینده هاش اینا باشن وضعش بهتر از این بشه تعجب داره والا !

پاسخ :

حالا این زبون بسته تقصیری نداشت اومده شعر بخونه ...

موافقم ...

اگه روزی وضعیت بهتر شد مطمئن باشید یه جای کار می لنگه !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan