سکوت مردا پر التماسه... :: Mr. Keating

سکوت مردا پر التماسه...

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم


ترانه ای به #شهید_محسن_حججی


توی چشام زل بزن و نگام کن

ببین چیا می بینی تو نگاهم

خودم می دونم کی ام اما مَردُم

فِک می کنن یه عمره سر به راهم


توی چشام زل بزن و نگام کن

بذار خجالت بکشم از خودم

اخماتو وا نکن بذار بگیره

دلم ، دوباره دم به دم از خودم


یه عمره باختم به خودم،به نفسم

بازم تو راهَ ن موشکای بعدی...

خدا می دونه که چقد می ترسم

از تک بعدی ، پاتَکای بعدی


سکوتَ مو بذار به پای بغضم

نگو غریبهَ س نگو بی حواسه

سکوت من نشونه ی رضا نیست

سکوت مردا پُرِ التماسه


خسته شدم ازین همه دو راهی

زمین نمی خوام...آسمونم بده

چاه کدومه؟ نکنه بلغزم...

راه چیه؟ بگو، نشونم بده!

 

واسه "من" ی که غرق دنیا شدم

دیدن تو معجزه بوده شاید...

حالم خوبه،شبیه شاعری که

شعرشو گوش داده،همون که باید!

۱۵:۵۲
دختـرِ بـی بـی
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۶
یه عمره باختم به خودم به نفسم...
ان شاءالله همون که باید شعر را بپسندد

پاسخ :

شعرمو گوش داده همون که باید...
ان شاءالله

ممنونم از حضورتون و این که دعا می کنید برای ما
آقای بیدل
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۴
هععییی ...

پاسخ :

پر از امید و ایمانم...پر از امید و ایمان باش مرد! :)))
آقای بیدل
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۱۹
پر از امید شاید 
ولی خالیم از ایمان انگار ... :(
خیلی ضدّ حالم ، نه ؟!

پاسخ :

قرآن رو بیار
الان
عه!
همین الان میگم
پاشو پَ!
سوره حج/آیه 15
آقای بیدل
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۰۲
سخت بود ! 
حالا ینی چی ؟
منظور چیه دقیقا ؟!

پاسخ :

ینی خدا می گه اگه با وجود خدایی مثل من بازم خالی از ایمانی و فک می کنی حواسم بهت نیست و کمکت نمی کنم برو یه طناب پیدا کن ببند به سقف خودتو دار بزن ببینم مشکلت حل میشه یا نه!!!
لوسی می
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۸:۴۷
حالتون خوب باشه همیشه مثل شاعری که شعرشو گوش داده همون که باید ^_^
این قسمتش واقعا شیرین بود :)

پاسخ :

آخه واقعا شعرمو گوش داده همون که باید...
و این مسئولیت منو سنگین تر کرده...یه مسئولیت سنگینِ شیرین

اگر چه عشق تو باری ست بردنی اما
به غبطه می نگرم در صف سبکباران

+بیت بالا رو عمدا خوندم که بعدش خدام بگه لا یغرّنّک تقلب الذین کفروا فی البلاد
متاع قلیلٌ ثم ماواهم جهنم و بئس المهاد.

و من کِیف کنم :)

+ممنون که اومدین...ما زودتر تر اومدیم و خواندیم تان ولی دیدگاه ها بسته بود :)
لوسی می
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۶
بله میدونم گوش داده :)
+از لطف شماست و بابت بسته بودن کامنتها عذر خواهم.

پاسخ :

ولله الحمد...

الان که اون جا بسته است کنجکاوی اینجانب گل کرده بپرسم تصمیم تون چه شد برای کار موقت ولی فول تایم؟!
البته اگه دوست ندارید می تونید به افق خیره شده و مثل دولت کلا پاسخگو نباشید :)
لوسی می
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۹
من پیگیر شدم که بتونم با در نظر گرفتن شرایط بچه‌ها کار رو انجام بدم و صبحها قدری دیرتر برم، همون طور که جناب رئیس پیش از این بهم وعده داده بود که شدنیه و تصمیم گرفتم قبل از اوکی دادن، تایید رسمی رئیس رو برای این موضوع بگیرم که بعد مشکل پیش نیاد. سه بار رفتم و اومدم که باهاش صحبت کنم ولی قسمت نشد چون تو جلسه بود و یه بارم بدقولی کرد و هی نشد.
بعد آقای کارشناس تماس گرفت و گفت فعلا شخص دیگه‌ای که زودتر از من اوکی داده رو گرفتن! این شد که انداختم گردن خدا و گفتم لابد قسمت نبوده :دی 

پاسخ :

خیلی هم خوب :))))
اصلا گردن کی بهتر از گردن خدا :))

ولی واقعا و قویاً و شدیداً الخیر فی ما وقع

و اراده ی شما Tahsinable است.

همون قابل تحسین خودمون دیگه! :)
آقای بیدل
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۵۶
:)

پاسخ :

خدا هیچ وقت اینطوری نزده بود تو برجکم...با خاک یکسانم کرد با این آیه...
گفتم منم شما رو بی نصیب نذارم :))
لوسی می
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۵۷
نه واقعا اراده‌م که تحسینیبل نیست وگرنه اوضاع این نبود ولی سرم رو گرم کردم فعلا. 
تا ببینم چی پیش میاد.
ان شالله که خیر باشه :)

پاسخ :

ان شاءالله خیر ترین ها پیش بیاد...
دعا کنید ما هم از زیر فشار درس ها جان سالم به در ببریم
آقای بیدل
۱۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۴۶
از ای تحفه ها بازم داشتی ، مارو بی نصیب نذار :)

پاسخ :

چشم حتما ان شاءالله :)
گل نرگس
۱۴ آذر ۹۷ , ۱۶:۳۳
هم از شعر لذت بردیم 
هم از کامت ها و جواب ها 
موفق باشید 
در پناه حق

پاسخ :

خدا را سپاس

لطف خداست به ما 

و بزرگواری شما که همیشه بوده و هست


ممنووون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan