جواب کنکور اومد! :: Mr. Keating

جواب کنکور اومد!

سلام...

دوستان...می گم که...نتایج کنکور اومد الحمدلله...:)

حالا اگر کسی در خصوص دانشگاه تهران و شهید بهشتی اطلاعاتی داره میشه ما رو راهنمایی کنه لطفا؟ :)

بین این دو تا حدودی مردد هستم

ممنان!

۲۳:۰۵
جناب قدح
۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۳:۰۶
سلام :)
به سلامتی
امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیرین ...

پاسخ :

سلام برادر جان:)
الحمدلله علی کل نعمه
همچنین برای شما
ممنون
صـــا لــحـــه
۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۳:۱۱
وای. تبریک جناب مسلمان. بسی مایه سرور بود... منتظر این پست بودیم :)
من که از اوضاع فعلی دانشگاه ها اطلاع ندارم ولی پیشنهادم دانشگاه تهرانه چون  پدرم دانشکده روابط بین الملل اونجا بوده :)))
خیلی موفق باشید

پاسخ :

ممنونم
بزرگوارین
خودم هم منتظر این پست بودم اتفاقا (لبخند)
نظر خودم هم دانشگاه تهرانه ولی در مورد شهید بهشتی چیز زیادی نمی دونم
چقدر خوب...نتیجه ی آزمون پدر بزرگوارتون چی شد؟
تسنیم ‌‌
۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۳:۱۵
تبریک تبریک :)
موفق باشید!

پاسخ :

عاقبت به خیر بشیم ان شاءالله
ممنونم
^_^ khakestari
۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۳:۲۰
چقدر خوووووب :)
تبریک میگم.....

پاسخ :

سلامت باشید ان شاءالله
ممنونم 
گمنام ...
۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۳:۲۲
سلام
دوستانم حقوق می خونند
دانشگاه تهران قوی تر از شهید بهشتیِ در رشته حقوق...
موفق باشید ان شا الله

یاعلی مدد

پاسخ :

سلام
ممنونم
نظر خودم هم همین بود ولی گفتیم مشورتی نماییم
باز هم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan