من زنده ام... :: Mr. Keating

من زنده ام...

... یا حبیب التوابین...


من زنده ام...

من هنوز زنده ام...

اگه شما هم تعریفتون از مرگ، نافرمانی خداست پس بدونید که من هنوز زنده ام...

اما از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون این زنده بودن ارادی نیست...حکم حکومتی خداست که مُهر حسین بن علی علیهم السلام انتهاش نقش بسته...

حکمی که خدا با عجله نوشته و اینو میشه از دست خطش فهمید...!

راستی دست خط خدا چه شکلیه...؟

مثل دست خط پیامبر شاید...

اما...

دست خط پیامبر چه شکلیه؟!

نمی دونم...احتمالا مثل دست خط خمینی کبیر!

راستش رو بخوای دست خط امام رو هم تا حالا ندیدم

ولی احتمالا بی شباهت به دست خط سید علی نیست...

داشتم می گفتم...

معلومه که خدا با عجله حکم رو نوشته و وقتی گفته "عزیزٌ علیه ما عنتّم حریصٌ علیکم".... حکماً پیامبرش هم با دل نگرانی و اضطراب دستور رو گرفته و برای رسوندنش به حسین بن علی فاصله ای که میونشون نیست رو یه نفس دویده! 

و حسین با بسم الله...مهر رو کوبیده روی حکم یک جمله ای خدا که به آفرینش اعلام کنه:


" رضا باید زنده بماند

والسلام. "



پ.ن: ممنونم از همه ی دوستانی که در این روزها حال این حقیر رو جویا شدن و دوستانی که جویا نشدن.

ان شاءالله بعد از کنکور جبران کنیم.

۰۰:۲۷
حقوق خوان
۲۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۰۱
ان شاء الله همیشه سلامت باشید
از پست های قبل فهمیدم اصفهانی هستید و کنکور ارشد دادید و قراره خدا بخواد استاد دانشگاه بشید
در رابطه با رشته تون چند تا پیشنهاد دارم و تجربه شخصیم:

اصفهان دانشکده حقوقش سطحش خوب نیست
شما که پی کسب علم هستید و 
در پی استادی و شغل

بهتره که برای تعیین رشته اولویت رو به دانشگاه های بهتر بدید

دانشگاه های تهران/دانشگاه قم/دانشگاه فردوس مشهد/دانشگاه بین الملل امام خمینی در قزوین...خیلی قوی تر از دانشگاه اصفهان هستند در رشته حقوق و بعد از این ها دانشگاه اصفهان رو انتخاب کنید

اشتباه بنده رو مرتکب نشید که شهر خودم رو و اطرافش رو زدم درصورتی که می تونستم بهترین دانشگاه ها باشم

و خب من دختر بودم و این مشکلات رو سر تعیین رشتم داشتم ولی شما پسرید
فکر نکنم
مشکل دوری راه برای پسرا مسأله ای باشه

موفق و موید باشید

در پناه مولا علی

پاسخ :

سلام...فکر کنم این که یه نفر این همه راه بیاد توی تارنمای شما و کلی راهنمایی تون کنه از سر دلسوزی رزق بزرگی باشه که الان نصیب حقیر شده...الحمدلله و ممنون از شما

کاملا موافقم باهاتون...ان شاءالله اگر رتبه ی خوبی داشته باشم اولویتم دانشگاه های تهرانه و بعد هم شاید قم...کلا پیشرفت رو مخصوصا در رشته ی ح.بین الملل توی تهران میبینم البته خدای تهران، اصفهان هم هست!

مضاف بر این که فکر می کنم دانشگاه اصفهان اصلا ارشد حقوق بین الملل نداره!

توکل بر خدا
دعا بفرمایید برای ما
باز هم ممنونم
حقوق خوان
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۳۸
خواهش می کنم
اون زمان که ما کنکور داشتیم خیلی ها همینجوری اومدند و راهنمایی کردند
خدا خیرشون بده
 درضمن اینا یادم رفت که بگم
اول از اینکه دانشگاهی رو در اولویت قرار بدهید که دکترای رشته حقوق داشته باشد
چون هر دانشگاه برای گرفتن دانشجوی دکترا اولویت رو به دانشجوهای ارشد خودش اختصاص میده(برای مثال دانشگاه مازندران ارشد حقوق داره ولی دکترای حقوق نداره و این کار رو سخت میکنه)
در ثانی اینکه تا جایی که از رتبه های 1تا 300 پارسال خبر دارم
با رتبه 1 تا 200حقوق جزا و خصوصی بچه هامون تهران قبول شدند
بین 200 تا 300 هم دانشگاه فارابی و دانشگاه قم و دانشگاه های دیگر

نمی دونم حقوق بین الملل چقدر طرفدار داره امسال اما خب اکثرا همه چون به فکر کار هستند میرند حقوق جزا و خصوصی
پیشنهادم اینه ته انتخاب رشته حقوق جزا و خصوصی رو بزنید و فقط به حقوق بین الملل اکتفا نکنید.

دانشگاه آزاد هم از نظرم مدرکش در ارشد و دکترا اعتبار نداره
تو انتخاب رشته تون نزنید

موفق باشید.
محتاج هستیم به دعا
در پناه حق

پاسخ :

و الان خدا به شما خیر بده که ما رو راهنمایی می فرمایید.
 من حقیقتش پارسال آزمایشی توی کنکور شرکت کردم بدون آمادگی و بدون خوندن تخصصی دروس...رتبم شد 55 
ان شاءالله امسال بهتر هم خواهد شد...
البته دست خداست...و تا نتایج بیاد ما متحیر باید بر جای خویش بنشینیم !

عقل ناقص من میگه تهران برای رشد من بهتره...اما خدا بهتر می دونه...شاید بگه تو باید زابل درس بخونی! راضی ام به رضای خدا
توی ماه مهمانی دعا کنید نیازمندان دعا رو
یک دنیا ممنونم
حقوق خوان
۲۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۴۰
سلام

امسال می گفتند سخت بوده کنکور حقوق
رتبه 55 خیلی عالیه
پس حتما تهران قبول می شید

و شیرینی دادن به بچه های بیان فراموش نشه

ماه مهمانی خدا مبارک باشه
شما هم حقیر رو دعا کنید

در پناه حق

پاسخ :

ان شاءالله...هرچی خدا بخواد

بله شدیدا سخت بود...اما هرچقدر سخت باشه برا کسی که خونده بهتره...چون دیگه کسی نمی تونه شانسی تست بزنه...اکثر تست ها روی دو تا گزینه باقی می موند! نمی شد حذف گزینه کرد!
منم هیچ دیدگاهی نسبت به عملکردم ندارم واقعا...یا خیلی خوب یا خیلی بد!‌:)

دعا بفرمایید...به شرط لیاقت حقیر هم دعاگو هستم...یک دنیا ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan