کناقش الشوکة بالشوکه... :: Mr. Keating

کناقش الشوکة بالشوکه...


...یا حبیب التّوابین...

حرف امروزش باهام اینه...

« هذا جزاءُ مَن تَرَکَ العُقدَة!

اُریدُ أن اُداوی بِکُم و أنتم دائی...کَناقِش الشَّوکةِ بالشَّوکة!

این سزای کسی ست که بیعت خود با امامش را ترک کند و پیمان ها را بشکند!

شگفتا! شما قرار است سردارهای سپاه من باشید...من می خواهم با شما به درمان دردها بپردازم در حالی که خود شما درد بی درمان من شده اید!!! کسی را می مانم که خار در پایش رفته و می خواهد با خار دیگری آن را بیرون بکشد! »


.... و این من همچنان به دنبال معجزه ای از آسمان است تا جبران کند پای لنگ عملش را!

پ.ن: حرف ها از زبان امام زمانمان بود...به حکم " کلُّهُم نورٌ واحد" در خطبه 121 نهج البلاغه هم می توانید بخوانیدشان...و حتما بخوانید حرف امامتان را!

۲۳:۵۴
علی ابن الرضا
۰۶ اسفند ۹۶ , ۰۰:۰۵
سلام خدا قوت
یقین دارم مخاطب متن اول من بودم ...به درد که نخوردم هیچ دردی بودم بر روی دردها...
خط آخر رو نفهمیدم منظورتون چی بود ولی هرجا بری آسمون همون آسمونه ..تغییر زمینها هویت ما رو عوض نمیکنه
در آخر هم یا علی برادر یا علی

پاسخ :

سلام
خدا قوت به شما...

مخاطبش همه مون هستیم...و من بیشتر از همه...

منظورم با لعین رجیمی ست که از هر جایی به عنوان زمینه ی به لجن کشیدن ما استفاده خواهد کرد....و در این مورد تعارف نباید داشت...حتی اگر آن زمین بازی،بلاگ باشد!
آلاء ...
۰۶ اسفند ۹۶ , ۰۰:۳۸
عاقبت بخیر ان شاالله بحق ابوتراب
هاژ محمود
۰۶ اسفند ۹۶ , ۰۱:۰۹
سلام :)

پاسخ :

سلام بر هاژ محمود خودم که هرجا باشم روحش در دلم شاد و یادش گرامی می باشد:)
هاژ محمود
۰۶ اسفند ۹۶ , ۰۱:۲۵
یا خدا

و من الله توفیق
:دی

پاسخ :

مثلا یه چیزی هم بگو...یه امیدی هم بده...بلکه قرار بگیرد دلمان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan