آنقدر مرد نبودیم... :: Mr. Keating

آنقدر مرد نبودیم...

اصبغ ابن نباته که از یاران بزرگوارِ امام علی علیه السلام است میگوید از حضرت علی علیه السلام شنیدم که در مورد امام زمان فرمودند:
«صَاحِبُ هَذَا الأمرِ هُوَ الشَّریدُ الطَّریدُ الفَریدُ الوَحید»

 وحید یعنی تنها 

فرید هم که از فرد میاد یعنی تک...

طرید یعنی طرد شده......

طاقت دارید معنای شرید رو هم بگم؟

...

شرید یعنی آواره...

...

فقط یه چیز به ذهنم می رسه.... خاک بر سر من.

امامم آواره است و من...

فردا اگه ازم بپرسن وقتی امام و صاحب و مولات آواره بود تو چیکار می کردی...چی بگم....دارم چیکار می کنم؟ کی قراره به خودم بیام...؟

چی بگم...

چی بگم منی که دارم راحت زندگی مو می کنم...و طاقت شنیدن یه فحش تو راه امامم رو هم ندارم...

...آنقَدَر مَرد نَبودیم کِه یارش باشیم...


پ.ن: پخش کنید حدیث رو شاید یه نفر به خودش بیاد...   

وارحَمِ استِکانَتَنا بَعدَه...


۲۲:۴۹
مهربانم !!!
۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۳:۰۱
😔

پاسخ :

......
هاژ محمود
۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۳:۰۹
سلام

و ما مشغول گناهیم! :((

پاسخ :

به خدا سوگند، مردمی که در خانه ‏هاشان نشینند تا دشمن به سراغشان آید، قطعاً ذلیل و خوار شوند.

حکایت ماست با شیطان لعین رجیم
سوما ..
۲۵ بهمن ۹۶ , ۲۳:۱۰
فلو انّ امرأً مسلما مات من بعد هذا اسفا ما کان به ملوما....

باید خون گریه کرد از این سخن

پاسخ :

براستی مردن به از این...
آقای کلاغ پیر
۲۶ بهمن ۹۶ , ۰۰:۵۰
چقدر قدیما حالم حال بود ، چقدر حالم خوب بود چقدر دلم سفید بود

الان که اینو خوندم هی با خودم میگم چکار کردی با خودت ... 

- بعضی ، وقتا میگم کاش هیچ وقت نبودم ... 

پاسخ :

نبودن!

نبودن که هنر نیست...میشه از هر وقت که خواستی نباشی....مثلا از همین الان...راه ها هم فراوونه...میشه گشت و بی درد ترینش رو انتخاب کرد...

بودن و خوب بودنه که هنر مردان خداست:)

و شما می مونید و خوب هم می مونید ان شاءالله...
برای ما هم دعا کنید...


ممنون از حضورتون
جناب دچار
۲۶ بهمن ۹۶ , ۱۱:۰۶
خیلی خوب بود حدیثه ...

پاسخ :

بدی همه ی حدیثا اینا که تا به محتواش عمل نکنیم به هیچ دردی نمیخورن.... ان شاءالله قدمی برداریم در راه امام غریبمون :-(

ممنون از حضور و نگاهتون
رزمنده ..
۲۷ بهمن ۹۶ , ۱۱:۵۱
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


هیچی ندارم بگم...

به قول شاعر:
"اگر حجاب ظهورت، حضور پست من است
دعا نما که بمیرم...چرا نمی آئی؟ "

البته ما باید بریم سمت امام وگرنه که امام که سرجاش هست...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام برادر
چقدر خوب بود شعر...

ان شاءالله بریم به سمتشون...
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan