که بی حضور تو دارم به انتهای خودم... :: Mr. Keating

که بی حضور تو دارم به انتهای خودم...

Related image
 

...بسم الله الرحمن الرحیم...

 
جنگه...
می دونستین جنگه؟
واقعنی صدای تیر و موشک ها رو می شنوین یا الکی می خواین با من همدردی کنین؟
 
جنگه... 
 
به 
  خدا
      قسم
           که جنگه...
 
توی جنگ دشمن یه نوع خمپاره می زد به اسم خمپاره 60! رزمنده ها اسمش رو گذاشته بودن " خمپاره ی نامرد " چون تمام خمپاره ها سوت می کشیدن و فرصت فرار به طرفشون می دادن اما این یکی آروم و بی صدا میومد و وقتی بغلت پا به زمین می ذاشت تازه متوجه می شدی که...! شاید هم دیگه هیچ وقت متوجه نمی شدی!
 
جنگه...
به خدا قسم جنگه و دست و بال دشمن پره از این خمپاره های شصت...
بدترین جنگ جنگ داخلیه!!! بیرونت آرومه و هیچ کس نمی فهمه چه طوفانی اون داخل به پاست...
راستش رو بخواین شکستش هم خیلی بده...چون تو دیگه آدم قبلی نیستی...سقوط کردی...زخمی شدی ولی اطرافیانت همچنان همون توقعات قبلی رو ازت دارن...
 
اما به حکم " لا یکلف الله نفسا الا ما آتاها" اگه سدی جلوی راه هست حتما توانایی شکستنش رو قبلا بهمون دادن! حتما و قطعا...
 
بعد از مدت ها این همه راه اومدم تا بگم : ج ن گِ ! حواسمون باشه 
 
پ.ن: راستش رو بخواین قبلا با دیدن عکس شهدا آروم می شدم اما الان احساس حقارت می کنم...و نمی دونم این خوبه یا بد...فقط می دونم شهدا اول دشمن درونشون رو سر بریدن...
 
یا أکرمَ من اعتذَرَ الیه المسیئون...
 
هدیه به روح شهدا صلوات
 
 
۲۲:۲۸
مهربانم !!!
۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۲:۳۴
نمیدونم خوبه یا بد
ولی من الان عکس شهدا رو میبینم دلتنگ میشم

پاسخ :

آدم دلتنگی کسی میشه که خودش رو بهش نزدیک بدونه در حالی که الان دوره...و این خیلی خوبه که..خوش به سعادتتون

خیلی خوش اومدین
مهربانم !!!
۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۲:۳۸
ممنون 

پاسخ :

خواهش می کنم

و با افتخار دنبال شدید


zamini @_@
۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۲:۵۱
توی این احساس حقارت باهم همدردیم :|
اون موقع کلی شیرمرد داشتیم که حواسشون به جنگ بود
اما الان دست و بالمون خیلی خالیه خییییییییلی

+میدونی درد کجاست؟ وقتی که فکر کردند نسل های بعد از جنگ و انقلاب همونطور خودجوش انقلابی رشد میکنه اما حاصلش شده یکی مثل من که...
چرا کاری نکردند واقعا؟
اون موقع جوون 26 ساله فرمانده بود اما الان 26 که سهله 30 ساله هامون هنوز سرگردون هستند.

پاسخ :

نه راستش...الحق و الانصاف ما امروز حججی ها رو داریم...

رهبری یک بار توی بهشت زهرا قسم خوردن که اگه جوونای این نسل قوی تر از نسل جنگ نباشن ضعیف تر نیستن...
هجمه زیاد تر شده...هجمه ی فکری و رسانه ای...نوع جنگ عوض شده و ما نابلد راهیم...دیگه دشمن روبروت نیست...دشمن حرفش رو از زبون برادر من می زنه....از زبون خواهر شما ممکنه بزنه...از زبون من و شما حتی! 

بحث این نسل نیست...بحث منه....منی که هنوز پای عملم لنگه...هنوز سستم...با بغض می گم اما: ان شاءالله یک روز نوبت هنرنمایی ما هم می رسه... :(
zamini @_@
۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۳:۰۲
شاید من خیلی بدبینم که فکر میکنم تعداد حججی های ما کمه.
شاید من زیادی ناامیدم که فکر میکنم حربه های دشمن زیادی قوی هست و خیلی وقته رسوخ کرده.
یکمی باریک بینی لازمه تا متوجه بشی فرهنگ و نگرش مردم خییییلی عوض شده
ارزش ها و دغدغه ها عیارش خیلی پایینه

پاسخ :

حرفتون درسته...اما یادمون نره مردمی که زمان جنگ هشت سال با رشادت جلوی دشمن ایستادن خیلی هاشون از کسایی بودن که قبل از انقلاب دنبال رفاه طلبی خودشون بودن...
مساله اینه که ما هنوز توی شرایطش قرار نگرفتیم...ما الان نسبت به اون زمان توی رفاه بی سابقه ای هستیم...وقتی پاش بیفته و شرایطش به وجود بیاد همین پسرا و دخترایی که الان ماها بهشون برچسب می زنیم از امثال من می زنن جلو...


خدا بهمون رحم کنه

توکلتون به خدا باشه
khanomi ..
۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۳:۲۷
هیییی😢

کاش خنثی کردن نفس را هم یادمان میدادید،میگویند انجا که نفس مغلوب میشود عاشق میشوی

پاسخ :

کی یاد بده؟
با من که نبودین؟؟؟

که من تو حال و روز خودم موندم....


خیلی جالب بود: میگویند انجا که نفس مغلوب میشود عاشق میشوی
ان شاءالله بتونم مغلوبش کنم...دعا کنید
علی ابن الرضا
۲۰ بهمن ۹۶ , ۰۷:۵۶

اللهم صل علی محمد و آل محمد


جنگ چنگه بیرون و درون نداره همه ی این جنگهای ببرونی هم از اول بین یک نفر بودنیا بهتر بگم دو نفر که در یک جسم بودند

اصلا مگه زندگی جز جنگ چیز دیگه ای هم هست؟

فقط نباید یادمون بره که در مبارزه ایم حتی اگه اسیر و مجروح  شده باشیم

ولی وای به حال فرمانده حتی فاتحی که فراموش کرده باشه در جنگه..


ممنون ازینکه یادمون انداختی

پاسخ :

در این بازار عاشق تر کسی کز خود نمی گوید
همیشه مرد کم گو دردهای بیشتر دارد

مخواه از نابرادرها که یار و مونست باشند
عزیز مصر بودن یوسف من دردسر دارد...

#علی_رضا_قزوه

ممنون از نگاهتون
گمنام ...
۲۰ بهمن ۹۶ , ۱۴:۴۷

خداوندا ! ای که در کتاب محکم خود فرموده ای:یقینا توبهء بندگانِ خود را میپذیری،و ازبدیها در می گذری و توبه کنندگان را دوست می داری،پس همانگونه که وعده داده ای توبه ام را بپذیر،و همانگونه که ضمانت کرده ای از بدی هایم درگذر و همانگونه که شرط کرده ای،محبتت را برمن ،برخود واجب گردان.
خدایا! با تو شرط میبندم که به سوی آنچه بدآیند توست بازنگردم،و ضمانت میکنم که آنچه را زشت و ناپسند داشته ای انجام ندهم و عهد میکنم که از تمامی معاصی و نافرمانی های تو دوری کنم.
خدایا! این توبهء مرا توبه ای قرار ده که : پس از آن نیاز به توبه دیگری نباشد،توبه ای که موجب محو گذشته و سلامت آینده باشد.
خداوندا ! از هرچه خلاف اراده و خواست تو بوده،به سوی تو بازمیگردم.خدایا من جز نیروی نگهداری و حفظ تو،قادر بر وفای به عهد در توبه نیستم.و جز با قوت و توانی که از سوی تو باشد،خودداری ازگناهان نتوانم.پس مرا به نیروئی کافی،قوی گردان و با قدرتی بازدارنده از گناه،مرا از ولایت وسرپرستی خویش بهره مند ساز.
خداوندا! همانگونه که امر به توبه کردی و خود ضامن قبول آن شدی و به سوی نیایش و دعا فراخواندی و وعده اجابت دادی،پس بر محمد و آل او رحمت فرست و توبه ام را بپذیر و مرا ناامید از رحمت خویش برمگردان.یقینا تو برگنهکاران بسیار توبه پذیری و برآن خطاکاران که بازمی گردند بسیار مهربانی.
(فراز هایی از دعای امام سجاد (ع))
الهی استغفرک استغفار برای هوای نفس پنهان و آشکار...
یاعلی

پاسخ :

وای....چقدر قشنگ بود این دعا...باید بگردم پیداش کنم توی صحیفه ی سجادیه...واقعا نمیشه تصور کرد که اگه معصومین رو نداشتیم چی می شد! اگه شیعه نبودیم...
زبانمون لال بود برای حرف زدن با خدا...

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین علی علیه السلام


یک دنیا ممنون از شما
علی ابن الرضا
۲۰ بهمن ۹۶ , ۱۶:۴۰

آخر این قصه را من جور دیگر دیده ام

گرگها را هم برادرهای یوسف میخورند


مسلمان کم پیدایید .امیدوارم بیشتر بنویسی

پاسخ :

ممنون بابت شعر...

کم سعادتیم...واقعنی بیشتر بنویسم؟
نوشته ی ما که ارزشی نداره :)
علی ابن الرضا
۲۰ بهمن ۹۶ , ۱۷:۰۰

برا شما نون نداشته باشه که داره برا ما آب داره ((:

پاسخ :

خیلی هم عالی :)

چشم...لطفا اون ور تر وایسید مانع کسب ما نشید پس :)))
علی ابن الرضا
۲۰ بهمن ۹۶ , ۱۷:۰۸
چشمتان بی بلا و به روی چشم 
khanomi ..
۲۰ بهمن ۹۶ , ۲۱:۴۴
نه خطاب به شهداست:)

اره قشنگه وایین عکس یه شهید تخریب چی خوندمش

پاسخ :

ممنونم... :)
سا قی
۲۱ بهمن ۹۶ , ۱۲:۰۲
جنگه بدی هم هست

اگه کشته بشی شقی می شی نه شهید





سربزنید

پاسخ :

اگه کشته بشی شقی می شی نه شهید
اگه کشته بشی شقی می شی نه شهید
اگه کشته بشی شقی می شی نه شهید


مرا به خدا این گمان نیست در مورد خودم :(
خدا بهم رحم کنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan