من با تک تک این موزاییک ها خاطره دارم...! :: Mr. Keating

من با تک تک این موزاییک ها خاطره دارم...!


... یا حَبیبَ التَّوّابین...

روز اولی که خواستم راه بیفتم به سمت دانشگاه...
با خدا عهد بستم که کفش هام پوتین های جنگم باشن...و پوشیدم....و رفتم! 
امروز آخرین امتحانِ آخرین ترم هم تموم شد و من فارغ التحصیل شدم...سه سال و چهار ماه از اون اولین روز و اولین عهد،گذشت...! 
اتفاقات تلخ و شیرین زیادی تو این مدت برام افتاد...نمی دونم چقدر موفق بودم به عهدم وفا کنم...چقدر لرزیدم..چقدر لغزیدم...نمی دونم...فقط می دونم که دلم برای تک تک اون لحظه ها تنگ میشه...لحظه هایی که دیگه برنمی گردن...
من توی این دانشگاه بچگی ها کردم...بزرگی ها کردم...من توی این دانشگاه عاشق شدم...من توی این دانشگاه خندیدم...گریه کردم...زمین خوردم...ایستادم! هیچ کدوم از این لحظه های مقدس رو نمی تونم از ذهنم پاک کنم...

به قول شاعر...

من سنگ که نیستم فراموش کنم
آرام بایستم فراموش کنم...
خندیدنمان می رود از یاد ولی...
من با تو گریستم...فراموش کنم؟!


اما به خودم قول دادم که امروز برم...و ان شاءالله یک روز با قدرت برگردم...در کسوت استادی شاید...! رضاً برضائک.
توکلت علی الله و علی الله فلیتوکل المتوکلون...

پ.ن1: مهم ترین دستاورد این دوران این بود که هرچقدر بیشتر رفتم جلو فهمیدم کمتر می دونم!

پ.ن2: خدای عزیزم گفت " فاذا فرغتَ فانصَب "...پس هنگامی که از کاری فارغ شدی قامت راست کن و به کار دیگر بپرداز.

#کارشناسی_حقوق  #پیش_به_سوی_کارشناسی_ارشد

بیست و هشتم دی ماه یک هزار و سیصد و نود و شش


۲۳:۵۱
خانه سلامتی
۲۸ دی ۹۶ , ۲۳:۵۳
همه از دانشگاه و سربازی خاطره دارن خخخ.با لیسانس چی حاصل شد که قراره با فوق لیسانس ادامه پیدا کنه؟

پاسخ :

سلام... 
پی نوشت شماره ی یک بهترین چیزیست که می تواند حاصل شود :)
علی ابن الرضا
۲۹ دی ۹۶ , ۱۰:۲۰

الهــــی هرچــــــه بیشتـــــــر دانستـــــــم نادانتر شـــــدم... بر نادانیم بیفزا...


در پناه حق باشی رزمنده

پاسخ :

چه دعای قشنگی... :)

در پناه حق هستم رزمنده...

ان شاءالله از این پناه امن خارج نشوم 
آلاء ...
۲۹ دی ۹۶ , ۱۱:۴۷
هرچی جلوتر که برید بیشتر میفهمید که چیزی نمیدونید
خدا کمک کنه
چیزی تا کنکور ارشد نمونده
دوست من هم داره برای ارشد میخونه انقدر تو کتابخونست به خاطره ها پیوسته یک ساله ندیدمش
امیدکارم همتون موفق باشید

پاسخ :

ان شاءالله هر چی خیره همون بشه برای همه...ممنونم
ოaЯყaო ...
۳۰ دی ۹۶ , ۱۱:۳۸
موفق باشی :)

پاسخ :

شما هم موفق باشید...ممنونم
khanomi ..
۳۰ دی ۹۶ , ۱۴:۵۹
خیلی هم عالی به سلامتی🙂😊

پاسخ :

سلامت باشید و عاقبت به خیر  ان شاءالله
سید مصطفی میرخلیلی
۳۰ دی ۹۶ , ۱۶:۵۶
امیدوارم موفق باشید، خوشبختانه آموختن هیچوقت تمام نمیشود.

پاسخ :

سلامت باشید...

کاش عالم بی عمل نشویم فقط...از این ها که خداوند در کتابش می گوید مثل خرانی که بار کتاب دارند...دعا کنید برای ما

راستی با افتخار دنبال شدید
می‌نویسم از خودم
۳۰ دی ۹۶ , ۱۸:۴۵
کارشناسی بهترین دوران تحصیله و تکرار نشدنی :)
موفق باشید

پاسخ :

دقیقا همینطوره...هرچه بود گذشت...خدا عاقبتمون رو به خیر کنه...ممنون از نظرتون :)
هاژ محمود
۳۰ دی ۹۶ , ۲۰:۰۰
سلام

به به
بسلامتی

ان شاالله بزودی بنویسی ارشد هم تموم شد پیش ب سوی دکتری


پاسخ :

ان شاءالله... ممنون هاژ محمود عزیز :)

ان شاءالله علم با عمل خدا نصیبمون کنه...دعا کن شما
نـــای دل
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۵:۱۶
موفق باشید..

با ارزوی موفقیت..
الف سین
۱۱ بهمن ۹۶ , ۱۶:۴۳
عاشق چی شدی اونجا؟ :)

پاسخ :

عاشق چیزی نشدم اونجا :)
فقط به عنوان بخشی از زندگی برام مقدسه...بخشی که دسگه هیچ وقت تکرار نمیشه
بابت اشتباهاتم شرمنده ی خدا هستم و بابت خوبی هاش خوشحال :)
الف سین
۱۲ بهمن ۹۶ , ۱۵:۲۶
"من توی این دانشگاه بچگی ها کردم...بزرگی ها کردم...من توی این دانشگاه عاشق شدم...من توی این دانشگاه خندیدم...گریه کردم...زمین خوردم...ایستادم!"

تَکرار می کنم آقا رضا:
عاشق چی (کی) شدی اونجا؟ :)

پاسخ :

عاشق اون مردِ قد کوتاه ِسیبیلو که توی بوفه برامون بدون دستکش فلافل درست می کرد :)



از یه شاعر حقوق خوان می خوای اقرار بگیری عایا؟:)
حصار آسمان
۱۸ بهمن ۹۶ , ۲۳:۱۸
به سلامتی 
امیدوارم این دانش دستتو بگیره
خیلیا رو که زمین زده
موفق باشی برادر

پاسخ :

خیلی ها رو زمین زده...
دانش بدون بینش میشه نقطه ضعف انسان ...
ممنون از دعای خیرتون...ان شاءالله
گمنام ...
۱۹ بهمن ۹۶ , ۱۵:۰۶
مهم نیست تا چه مقطعی میخونیم مهم اینه نیتمون از تحصیل چی باشه
تحصیلتونو با نیتِ قدمی برای تعجیل فرج آقا امام زمان(عج) ،هدفدار کنید
یا علی مدد

پاسخ :

سلام...
هدف همینه...اما آتیش دشمن خیلی شدیده...دعا کنید مرد این راه بشیم...

خوش اومدین
علی یارتون
سا قی
۲۱ بهمن ۹۶ , ۱۲:۰۳
منم تقریبا با یه همچین نیتی رفتم

پاسخ :

اما من برعکس شما دانشگاه رفتن رو دوست داشتم :)

یک دنیا ممنونم از حضور گرانقدرتون
فضای تارنمای ما رو معطر کردید به عطر وجود یک مومن :)
شرف الدین
۲۵ بهمن ۹۶ , ۱۵:۴۳
عه!
پس شما هم حقوقی هستید! خوشوقتم

البته من نتونستم تشخیص بدم این راهروی کدوم دانشگاهه. حداقل تهران و بهشتی و علامه که میدونم نیست

پاسخ :

بله اگه خدا قبول کنه :)

این عکس ماله وقتیه که توی کمبریج بودم...بعدا انتقالی گرفتم اومدم یه دانشگاه خیلی کوچیک و جمع و جور توی شهر خودمون
چون یه کم دور بود از خونمون...خط واحد هم نداشت :)
سیاه مست
۳۰ آذر ۰۱ , ۰۰:۲۹

کمبریج؟

 

شخصا هاروارد رو ترجیح میدم

دوازده سال 

حداقل 

بیشتر از شما زندگی کرده ام

اما معلوم نیست

پاسخ :

13 سال! :)

چی معلوم نیست؟
که واقعا زندگی کرده باشین؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan