این بنده ی روسیاه برمی گردد... :: Mr. Keating

این بنده ی روسیاه برمی گردد...

هوا خیلی سرد بود اما به این خلوت نیاز داشتم....

رفتم و رفتم و رفتم و... 

گفتم و گفتم و گفتم و...

این بار صاف و پوست کنده بهش گفتم که باید جوابم رو بده! 

بلند گفتم: بگو بگو که به این بی حیا امیدی هست...؟

.

.

.

و دل سپردم به پژواک صدای خودم که نجوا کنان توی گوشم زمزمه می کرد: ... امیدی هست  ...امیدی هست!


بازم کوتاه نیومدم...

گفتم باید یه نشونه بهم بدی که بفهمم هنوز بهم امید داری...به آدم شدنم!

هنوز حرفم تموم نشده بود که تصویر چند دقیقه قبل توی ماشین از جلوی ذهنم رد شد: 

-مادر: اگه تو هم حفظ قرآن رو شروع می کردی من با تو دوره می کردم.

-من: اگه تو جدی ازم بخوای و برام جریمه و تشویق بزاری هستم!

-مادر: باشه،هفته ای چند صفحه تحویل میدی؟

 -من: دو صفحه خوبه...؟

-مادر: خوبه...

-من: پس بسم الله...


/دوازدهم دی ماه یک هزار و سیصد و نود و شش خورشیدی/


پ.ن: تازه فهمیدم چقدر میشه عاشق خدا بود...



۱۶:۲۷
آلاء ...
۱۲ دی ۹۶ , ۱۶:۵۲
روش خاصی برای حفظ دارید؟

پاسخ :

بله...روشم اینه: انقد می خونم تا حفظ بشم :)

جدا از شوخی مهم اینه که به قصد حفظ بخونید و وقتی یه آیه رو خوب بررسی کنید و معنیش رو بخونید و تفسیرش رو ملاحظه کنید مثل قند آب میشه توی ذهنتون و دیگه سخت نیست...مناسب ترین صوت برای حفظ و تمرین هم ترتیل استاد پرهیزکاره.
میم الف
۱۲ دی ۹۶ , ۱۹:۱۲
برنامه حفظ جزء 30 در 9 هفته:اینجا

پاسخ :

سلام...یک دنیا ممنونم...چه طرح قشنگی
میم الف
۱۲ دی ۹۶ , ۱۹:۱۳
http://rozi1ayeh.blog.ir/page/about-me
آلاء ...
۱۲ دی ۹۶ , ۲۳:۳۱
من روش تخصصی و بلدم اگه خواستید بگم
اگر خودتون روشی دارید که هیچ:)

پاسخ :

نه واقعا روش خاصی ندارم..اگه بگید که ممنون میشم
آلاء ...
۱۳ دی ۹۶ , ۱۸:۰۱
حتما سر فرصت تو وبلاگم میذارم
دیگران هم استفاده کنن

آلاء ...
۱۳ دی ۹۶ , ۱۸:۳۰
سلام پست حفظ قران و گذاشتم
تو چندتا پست بعدی تکمیلش میکنم
نـــای دل
۱۶ دی ۹۶ , ۱۵:۳۷
موفق باشید..

پاسخ :

سلامت باشید برادر جان
هاژ محمود
۲۶ دی ۹۶ , ۲۲:۱۲
سلام

امیدی هست 
امید نبود بالاخره آرزویی رویایی :دی
هستن دوستان :دی


خدا حفظشون کنه
التماس دعا :)

پاسخ :

سلام...


خب خدا رو شکر خیالمان راحت شد :)

خدا شما رو برای دوستان نگه داره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan