ابلیس مانده بود و خدا مانده بود و من... :: Mr. Keating

ابلیس مانده بود و خدا مانده بود و من...

می گفت شیطون صبوره...خیلی هم صبوره...منتظر می مونه و می مونه و تو لحظه ای که باید ضربه ش رو می زنه...

می گفت وجود یه نقطه ضعف کافیه تا ما رو به جایی برسونه که جلوی امام عصرمون بایستیم و اونو به قتل برسونیم....یه نقطه ضعف!


اصلا شما اگه جای من بودین چیکار می کردین...؟

اگه با دست خودتون سقوط رو انتخاب کرده بودین...اگه شیطون یه گوشه ی رینگ مبارزه خفتتون کرده بود و مجال نفس کشیدن هم بهتون نمی داد و بدون وقفه مشت و لگد بود که به سمتتون میومد چیکار می کردین...؟


کوله پشتیم از شعر و شعار و آیه و سخن بزرگان پره ها! پای عملمه که لنگه...که بدجوری لنگه...که فرورفته تو لجن زار گناه...


پ.ن1: گر بر سر نفس خود امیری مردی...


پ.ن2: این ماجرا شاید شروع خوبی نداشته باشه اما باید خوب تموم بشه...باااااید خوب بازی کنم.

نمی دونم چند روز یا چند دقیقه یا حتی چند ثانیه ی دیگه به من فرصت بازی کردن داده میشه...و بعدش کمک داور شماره ی منو می گیره بالا سرش یعنی: تعویض!


۱۰:۵۹
banooye bahar
۰۴ آذر ۹۶ , ۱۱:۰۵
همه نقطعه ضعف داریم 
خود من خیلی....
دقیقا پای عمله که لنگه 

پاسخ :

و راه حل...؟:(
banooye bahar
۰۴ آذر ۹۶ , ۱۱:۱۸
من که نتونستم راه حلی پیدا کنم 
شما تحقیق کنید ما استفاده میکنیم:)

پاسخ :

هست...قطعا هست...
banooye bahar
۰۴ آذر ۹۶ , ۱۱:۲۵
حالا که بحثش شد 
لطف کنید راه حل رو هم بذارید

پاسخ :

اگه راه حل داشتم که این جا نبودم...دعا کنید برسم و برسیم.
مهنـ دس
۰۵ آذر ۹۶ , ۰۱:۲۳
آره خوب تموم کردن از خوب شروع کردن مهم تره.
دعا تنها کاریه که از دست من برمیاد.

پاسخ :

و چه کار بزرگی ست...همین دعا کردن:)

خوب تموم می کنیم این بازی رو ان شاءالله :)
divane !!
۰۶ آذر ۹۶ , ۱۲:۱۵
خودسازی!
بابد بجنگیم اول از همه با خودمون...اینقدر بجنگیم تا یه ادم حسابی از تو این جنگ در بیاد...
ومبارزه ی تن به تن با خود جنگی است به غایت سهمگین تر از جنگ جهانی دوم!

پاسخ :

به قول پیامبر سلام الله علیه جهاد کوچک تر را به جا آوردید و جهاد بزرگتر باقی ست...!
آلاء ...
۰۷ آذر ۹۶ , ۲۲:۲۸
من انقدر دخترخوبی ام که اصلا به شیطون زحمت نمیدم
یه بشکن بزنه رفتم

پاسخ :

نباشین...دیگه نباشین!
رضا
۲۸ آذر ۹۶ , ۰۰:۲۲
سلام
این شیش جلسه رو که هر کدوم یک ساعته گوش بدید:
مناسب همین حاله که گفتید:

http://masaf.ir/Ceremony/Detail/4188/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86--1393

پاسخ :

سلام برادر جان...یک دنیا سپاس از معرفی تون
گوش کرده ایم این ها را :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan