شرایط نه چندان مناسب... :: Mr. Keating

شرایط نه چندان مناسب...

...یا فَخرَ مَن لا فَخرَ له...


دارم توی شرایطی که چندان هم مناسب نیست به سمت اون جایی که باید، حرکت می کنم...حس سربازایی رو دارم که توی گِل و شُل زمین گیر می شدن ولی چشمشون نه به مشکلات راه که به جاده بود...این روزا هر اتفاقی بهونه ای میشه تا این جمله ی مرحوم علی صفایی حائری رو مرور کنم که "موقعیت ها مهم نیست...این موضع گیری تو توی موقعیت هاست که اهمیت داره"...

راستش ترسیدم...

که نکنه...

که مبادا...

که اگه نشه...

که اگه...

که اگه...

قرآن رو باز کردم...اومد: " ألا اِنَّ وَعدَاللهِ حق..."


باشه...من تسلیم...ادامه می دم...چون تو می بینی.

به قول حسین منزوی:

 از سنگ و صخره سر زدم از دره رد شدم

                     دریا شدن مرا به چه کاری که وا نداشت...

۲۳:۵۵
فاخته ..
۰۳ آذر ۹۶ , ۲۳:۵۷
همیشه همینه.
جان میخواد جانان
میرسید ایشالا:)

پاسخ :

سعدی اگر عاشقی راه رو و رنج بر
یا برسد جان به حلق یا برسد دل به کام...

:)

ممنونم...
banooye bahar
۰۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۱
ان شاءالله اون چیزی که میخواهید 
میشه 

پاسخ :

بعضا هم پیش اومده اون چیزی که شده رو خواستم...:) راضی هستیم به رضای خدا که بهترین است برامون...
Unknown 96
۰۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۵
ان شاالله هرچی صلاحه براتون پیش بیاد

پاسخ :

الخیر فی ما وقع...
ممنونم...
آلاء ...
۱۰ آذر ۹۶ , ۱۰:۴۸
نمیدونم کدوم آیه کدوم سوره
اما دوسش دارم که میگه
خداوندا به هر خیری که برایم بفرستی سخت محتاجم

پاسخ :

اگه فهمیدین کدوم آیه است ممنون میشم بهم بگین...ممنون
آلاء ...
۱۱ آذر ۹۶ , ۰۰:۱۲
یافتم خدارو شکر


«رَبّ إنّی لِمَا أنزَلتَ إلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فَقیرٌ»

پروردگــــــــارا!

 من به هر خیری که برایم بفرستی
سخت نیازمندم ...

سوره مبارکه قصص 
✍آیه ۲۴


پاسخ :

یک دنیا ممنون....

چقد قشنگه...:(

دلم داره آلارم می ده که: حفظ شود جهت قنوت! :)
شاگرد خیاط
۱۹ دی ۰۱ , ۱۴:۵۶

دریا شدن مرا به چه کاری که وانداشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan