بسم الله... :: Mr. Keating

بسم الله...

أعوذ بالله من نفسی
أعوذ بالله مِن الشَّیطانِ الرَّجیم
بسم اللّه الرَّحمن الرَّحیم
.
.
.
سلام
نمی دونم چرا دوباره اینجام...نمی دونم چرا دوباره بعد از مدت ها تصمیم گرفتم بنویسم...
اما دلم رو خوش می کنم به " الخیر فی ما وقع " و توی شرایطی که چندان هم خوب نیست دوباره وبلاگ نویسی رو شروع می کنم.
و خواهم گفت...از خودم...از دیروز...و احتمالا از فردا و فرداها!
تا دوست چه خواهد...

۲۲:۱۶
آلاء ...
۲۲ دی ۹۶ , ۰۱:۲۶
بسم الله الرحمن الرحیم

دوستانی که به حفظ قران علاقمند هستن

به این نکات توجه کنند

برای حفظ قرآن به یک قران ثابت نیاز داریم

ترجیحا بدون معنی باشه قرآنتون

و زمان و مکان ثابت

اگر میخواید حفظ کنید سرساعت مشخصی

هرطور که راحتید اول صبح آخرشب غروب

و مکان ثابتی،ترجیحا رو به قبله و یک جای خلوت باشه که حواستون پرت نشه

پس مکان و زمان و کتاب ثابت داشته باشید😊

و قاطعیت

ان شاالله روش های حفظ هم خواهم گفت

التماس دعای فرج


پاسخ :

واقعا ممنونم...لطف بزرگی می کنید...ان شاءالله حتما به کار خواهم بست.
آلاء ...
۲۲ دی ۹۶ , ۰۱:۲۸
اینو براتون نوشته بودم منتشر کردم بعد پیشنویس کردم
حفظ و ادامه بدید حتما
روش های حفظ هم مینویسم براتون
یه روش موثر و خیلی راحت هست سرفرصت مینویسم

پاسخ :

شدیدا منتظرم...خدا خیرتون بده...ممنونم
آلاء ...
۲۲ دی ۹۶ , ۱۰:۵۵
خواهش میکنم ان شاالله خدا کمک کنه خودم هم حفظ و شروع کنم
دلم لک زده برای لمس و فهم آیات قران
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Mr. Keating

!O Captain! My Captain
Our fearful trip is done
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won
.The port is near, the bells I hear, the people all exulting

کتابِ در حالِ خواندن:

آخرین کتابِ خوانده شده:
Designed By Erfan Powered by Bayan